List of Articles عبدالرحیم نوه ابراهیم Article 1 - نقش ادراک کیفیت زندگی کاری در کارآفرینی سازمانی Asad Hejazi Abdol Rahim Navehebrahim Mohammad Reza Behrangi Hasan Reza Zeinabadi Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 5 , Year , Winter 2014 Article 2 - شناسایی و تحلیل نقش مؤلفههای آموزشی در توسعۀ آموزشکارآفرینی دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه خوارزمی در سال تحصیلی 92-1391 20.1001.1.27169979.1393.8.2.6.4 Asad Hejazi Abdolrahim nohebrahim Mohammadreza Behrangi hasan zeinabadi The Journal of Productivity Management , Issue 29 , Year , Summer 2014 Article 3 - بررسی رابطه وجدان کاری با مؤلفه های تعهد سازمانی دبیران مدرسه های متوسطه پسرانه دولتی شهر تهران 20.1001.1.20081138.1396.12.2.1.8 hamid khosravi Mostafa Askarian abdolrahim navehebrahim The Journal of Modern Thoughts in Education , Issue 1 , Year , Summer 2017 Article 4 - بررسی نقش فضیلتسازمانی مدارس در رفتار شهروندی سازمانی معلمان: یافتههای یک پژوهش کمی در مدارس متوسطه شهر کرج 20.1001.1.20086369.1396.8.29.10.4 سارا Abadi koshki حسن رضا Zinabadi عبدالرحیم Nave Ebrahim Journal of New Approaches in Educational Administration , Issue 1 , Year , Summer 2017 Article 5 - واکاوی، رتبه بندی و ارائه الگوی مولفههای شناسایی مدیران مستعد مدارس غیردولتی شهر تهران (با روش آمیخته) 20.1001.1.20086369.1396.8.31.1.9 میترا Noradsedigh عبدالرحیم Navehebrahim H.R Arasteh H.R Zeinabadi Journal of New Approaches in Educational Administration , Issue 1 , Year , Winter 2017 Article 6 - بررسی و تبیین پیشایندهای رشد حرفهای همکارانه در سازمان های آموزشی 20.1001.1.20086369.1397.9.35.12.5 akram safari bijan bdollahi Abdolrahim Nnaveebrahim Hassanreza Zeinabadi Journal of New Approaches in Educational Administration , Issue 1 , Year , Autumn 2019 Article 7 - طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد 20.1001.1.20086369.1400.12.2.4.2 10.30495/jedu.2021.24453.4906 Marziyeh Dehghanizadeh Hassanreza Zeinabadi Hamidreza Arasteh Abdolrahim Navehebrahim Journal of New Approaches in Educational Administration , Issue 1 , Year , Autumn 2021