Subject Areas : Lived Experiences
Kolsum Nami
1
,
Mokhtar Zakari
2
,
Atossa Parsapour
3
1 - Assistant Professor, Department of Educational Sciences, Bandar Abbas Branch, Islamic Azad University, Bandar Abbas, Iran
2 - Associate Professor, Department of Educational Management, Farhangian University, Tehran, Iran
3 - Assistant Professor, Department of Mathematics, Bandar Abbas Branch, Islamic Azad University, Bandar Abbas, Iran
Keywords:
Abstract :
ابراهیمی، نجمه، شکوهیفرد، حسین، اکبری، محمد و ولیزاده، نجمه. (1402). بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربهشده در آموزش مبتنی بر وب. افق توسعه آموزش علوم پزشکی، 14(4)، 89-102.
افخمی، مریم، عباسزاده، محمد، صمدی، مهران و علیپور، جواد. (1402). فهم تجارب زیسته دانشجویان از آموزش مجازی با رویکرد پدیدارشناسی: مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی. تغییرات اجتماعی- فرهنگی، 21(2)،80-100.
حسینی، نفیسه، شهیدی، شهرزاد و آویژگان، مریم. (1401). مدیریت برنامهی درسی آموزش مجازی در پاندمی کووید-۱۹. مجله دانشکده پزشکی اصفهان، 40(688)، 738-742.
حمیدیزاده، کتایون، خسروبیگی، حدیث، جودکی، فاطمه و درامامی، فاطمه. (1402). بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی. توسعه حرفهای معلم، 8(3)، 1-14.
روشنی علی بنه سی، حسن. (1403). کاربست فناوری در برنامه درسی آموزش مجازی: عوامل بازدارنده. اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل، اردبیل. قابل دسترسی در https://civilica.com/doc/2114636
زارعی، رضا و دهقانی، مهرداد. (1397). چالشهای یادگیری الکترونیک: مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی. علوم تربیتی، 10(2)، 56-78.
سواری، کریم و سواری، یاسمن. (1401). مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همهگیری کرونا. پژوهش در برنامهریزی درسی، 19(2)، 49-63.
صابری، رضا و شریفزاده، مژگان. (1398). ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزشهای مجازی. نظریه و عمل در تربیت معلمان، 5(8)، 11-28.
عزیزی، فرید، محمدی، زبیر و باقری، حسین. (1400). جستاری بر تجربههای زیسته استادان و دانشجویان در کلاسهای مجازی در دوره کرونا؛ مطالعه موردی دانشگاه کردستان. تحقیقات فرهنگی ایران، 14(2)، 115-138.
فرجی، محمد و محمدی، سحر. (1400). چالشها و فرصتهای آموزش مجازی در دوران همهگیری کرونا. فصلنامه آموزش و فناوری، 12(4)، 73-92.
قربانپور لفمجانی، امیر. (1400). بررسی تجربه زیسته دانشجویان از آموزش مجازی در دوران همهگیری کووید-19. رویش روانشناسی، 9(3)، 150-169.
قربانخانی، مهدی و صالحی، کیوان. (1395). بازنمایی چالشهای آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران: مطالعهای با روش پدیدارشناسی. فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 7(2)، 123-148.
گوگونانی، فائزه و رفیعی، نفیسه. (1403). تحلیل رویکردهای برنامهی درسی مورد استفاده معلمان دوره ابتدایی در آموزش مجازی. سومین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی تکاملی و تربیتی، بندرعباس. قابل دسترسی در https://civilica.com/doc/2126931
Agaton, C. B., & Cueto, L. J. (2021). Learning at home: Parents' lived experiences on distance learning during COVID-19 pandemic in the Philippines. International Journal of Evaluation and Research in Education, 10(3), 901-911.
Bdair, I. A. (2021). Nursing students' and faculty members' perspectives about online learning during COVID-19 pandemic: A qualitative study. Teaching and Learning in Nursing, 16(3), 220-226
Hollister, B., Nair, P., Hill-Lindsay, S., & Chukoskie, L. (2022, May). Engagement in online learning: student attitudes and behavior during COVID-19. In Frontiers in Education, Vol. 7, p. 851019. Frontiers Media SA.
Krishnan, S. R. G., & Joseph, J. J. (2024). Online learning experiences of social work students in India. Journal of Social Work, 24(2), 276-292.
Nguyen, T., Netto, C. L. M., Wilkins, J. F., Bröker, P, Vargas, E. E., Sealfon, C. D., Puthipiroj, P., Li, K. S., Bowler, J. E., Hinson, H. R., Pujar, M., & Stein G. M. (2021). Insights Into Students’ Experiences and Perceptions of Remote Learning Methods: From the COVID-19 Pandemic to Best Practice for the Future. Front. Educ., 6:647986. doi: 10.3389/feduc.2021.647986
Olvido, M. M. J., Sanchez, J. M. P., & Alejandro, I. M. V. (2024). Impact of distance learning on the university students’ academic performance and experiences. International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), 3(4), 2116-2125.
Pulley, J., Jepsen, D., Bowling, A., & Kitchel, T. (2024). School-based agricultural education teachers’ lived experience of integrating virtual reality into their classroom. Journal of Agricultural Education, 65(1), 151-175.
Spencer, D., & Temple, T. (2021). Examining Students' Online Course Perceptions and Comparing Student Performance Outcomes in Online and Face-to-Face Classrooms. Online Learning, 25(2), 233-261.