• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 15
  • شماره58 دوره15
  • 58
    شماره 58 دوره 15 پاییز 1397

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - پرسش‌های اساسی برنامه درسی با تأکید بر دیدگاه شوآب
        سعید مذبوحی محسن حاجی تبار فیروزجایی بدرالسادات دانشمند
        10.30486/jsre.2018.543714
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مدیریت «چرخه شایستگی» و برنامه ریزی آموزشی در دوره کارشناسی فناوری اطلاعات
        فرهاد ابراهیم آبادی محبوبه عارفی کوروش فتحی واجارگاه جعفر توفیقی
        10.30486/jsre.2018.543717
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - مطالعة تأثیر دو روش یاددهی - یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانش‌آموزان پایه نهم
        افسانه عزیزی علویجه فروزان ضرابیان
        10.30486/jsre.2018.543718
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ارزیابی مؤلفه‌های کارآفرینی در برنامه درسی تجربه‌شده دانشجویان دانشگاه کابل
        مصطفی رضایی رحمت اله مرزوقی
        10.30486/jsre.2018.543719
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی
        مرتضی شعبانی حسن ملکی عباس عباسپور اسماعیل سعدی پور
        10.30486/jsre.2018.543726
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی وضعیت درک دانشجو- معلمان آموزش علوم تجربی از ماهیت علم تجربی: مطالعه موردی مراکز تربیت‌معلم تهران
        محمد ظاهری صابر عبدالملکی لیلا فرجادمند
        10.30486/jsre.2018.543728
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - تأثیر کلاس درس معکوس بر انگیزش تحصیلی و یادگیری دانشجویان در درس کامپیوتر
        فاطمه جوشقان نژاد محسن باقری
        10.30486/jsre.2018.543731
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی مبانی فلسفی معرفت‌شناختی ارزشیابی در دوره مدرن در تعلیم وتربیت
        قادر فراقی محسن فرمهینی فراهانی اکبر رهنما
        10.30486/jsre.2018.543732
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - تحلیل محتوای کتاب‌های علوم اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد زمینه محور
        مریم رضایی پرستو بلمانه غلامعلی احمدی
        10.30486/jsre.2018.543734
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات علوم اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی
        اکرم عینی حمید یزدانی علیرضا صادقی
        10.30486/jsre.2018.543735
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - مدل‌سازی و تحلیل رابطه بین ویژگی‌های شناختی معلمین دوره ابتدایی و کاربرد فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند آموزش و یادگیری
        ابراهیم مردانی علی اکبر امین بیدختی علی محمد رضایی
        10.30486/jsre.2018.543736
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - رابطة آینده‌نگری در برنامه درسی با خلاقیت دانشجویان
        مریم تقوایی یزدی
        10.30486/jsre.2018.543740
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود