• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 15
  • شماره3 دوره15
  • 3
    شماره 3 دوره 15 پاییز 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مقایسه شیوع همه‌گیرشناسی اختلالات روانی در مادران دارای فرزند مبتلا به بیماری روانی و بیماری جسمانی
        نگين   حبيبي نازنین  قربان‌زاده پرستو  جمهور روژین  بهرامی فر
        10.82205/fhj.2025/1206952
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - اثربخشی بازی‌های زبان شناختی بر مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان با نشانگان داون
        پروین دبیریان پرویز شریفی درآمدی محمد عسگری محمد پارسا عزیزی مجید ابراهیم پور
        10.82205/fhj.2025/1210523
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - نقش میانجی تنظیم هیجانی درتبیین روابط علی بین سبک های فرزندپروری ادراک شده و مسئولیت پذیری در نوجوانان مقطع متوسطه دوم
        شیما   متوسلیان نسرین جعفری کدیجانی
        10.82205/fhj.2025/1198126
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - علل عود اعتیاد در جوانان با تاکید بر نقش عوامل خانوادگی
        علی  بیانی رحمت اله امیراحمدی علیرضا اسماعیلی
        10.82205/fhj.2025/1204975
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تبیین روابط علی بین سبک های دلبستگی و نگرش به خیانت در زنان دارای رگه های اختلال شخصیت نمایشی: نقش میانجیگر تنظیم هیجان
        غزل  رجحان فاطمه گلشنی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی نقش پریشانی جنسی، عملکرد جنسی و سبک‌های عشق‌ورزی در پیش‌بینی رضایت‌مندی جنسی زنان متأهل شاغل در معاونت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: یک مطالعه مقطعی
        الهه  محمودی مقدم فرحناز  کیان ارثی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود