• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 2
  • شماره2 دوره2
  • 2
    شماره 2 دوره 2 زمستان 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی نقش طرح تابستانه ی کتابخوانی در ایجاد تعمیق فرهنگ کتابخوانی در دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی ناحیه ۴ کرج مطالعه موردی : رسانه ی آموزش دانش آموزی شاد
        سمیه صفرپور فاطمه پرسته قمبوانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - طراحی الگوی مهارت آموزی در دوره ابتدایی، در نظام تعلیم و تربیت
        بهاره  تقی‌دخت مریم صفرنواده علیرضا  عراقیه ناهید شفیعی اسفندیار  دشمن زیاری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی ابعاد و مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر عدالت آموزشی
        مریم زارعی مهتاب سلیمی مژگان عبدالهی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - نقش رویکردهای تدریس خلاق در ارزشیابی یادگیری دانش ‌آموزان در مدارس کیفی
        احترام هدایتیان شیرازی فاطمه پرسته قمبوانی مژگان عبدالهی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی نقش حمایت اولیاء در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با میانجی گری درگیری تحصیلی دانش آموزان (عاطفی، شناختی، رفتاری) در مدارس ابتدایی دوره دوم منطقه دو تهران
        نازنین بنی اسدی کتایون آبابایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد مربیان بهداشت مدارس کرج در زمینه بهداشت مواد غذایی دانش آموزان ابتدایی ناحیه ۳
        روح انگیز  نقوی مهتاب سلیمی مژگان نینوایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی فرهنگ سازمانی مدارس ابتدایی بر اساس ابعاد چهارگانه فرهنگ سازمانی دایانا فیزی
        حبیب صمدزاده
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود