معرفي نشريه
علمی
فصلنامه فرهنگ و ارتباطات : دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکزی
آخرین مقالات منتشر شده
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - نقش تبلیغات رسانهای در الگوی مصرف مراجعهکنندگان فروشگاههای شهروند در تهران
محمد خانباشی * ، غلامرضا بستان منششماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تحلیل فرایند انعکاس اخبار مدیریت پسماند در روزنامه همشهری
ماندانا صنیعی * ، علی جانمحمدیشماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان
محمد جواد محسن زاده *شماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - آیندهپژوهی روزنامهنگاری در ایران: از افول روزنامهنگاری سنتی تا ظهور روزنامهنگاری شبکهای
مرضیه حاجی پور ساردویی *شماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - تحلیل مفاهیم کلیدی گفتار وزیرامورخارجه ایران در خصوص موضوع هسته ای
تژا میرفخرایی * ، سارا شمسشماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملی ایران شعب تهران )
سید محمد دادگران * ، مهدی علی شریفیشماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393