معرفي نشريه
علمی
فصلنامه فرهنگ و ارتباطات : دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکزی
آخرین مقالات منتشر شده
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - نقش تبلیغات رسانهای در الگوی مصرف مراجعهکنندگان فروشگاههای شهروند در تهران
محمد خانباشی غلامرضا بستان منششماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تحلیل فرایند انعکاس اخبار مدیریت پسماند در روزنامه همشهری
ماندانا صنیعی علی جانمحمدیشماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان
محمد جواد محسن زادهشماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - آیندهپژوهی روزنامهنگاری در ایران: از افول روزنامهنگاری سنتی تا ظهور روزنامهنگاری شبکهای
مرضیه حاجی پور ساردوییشماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - تحلیل مفاهیم کلیدی گفتار وزیرامورخارجه ایران در خصوص موضوع هسته ای
تژا میرفخرایی سارا شمسشماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملی ایران شعب تهران )
سید محمد دادگران مهدی علی شریفیشماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393
پربازدیدترین مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - گفتمان انتقادی توسعه اجتماعی در سینمای ایران(با تکیه بر مفاهیم عدالت اجتماعی، معلولیت و توانمندسازی )
افسانه مظفری مونا اسدیان فرزانه شریفیشماره 13 , دوره 4 , بهار 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - تحلیل فرایند انعکاس اخبار مدیریت پسماند در روزنامه همشهری
ماندانا صنیعی علی جانمحمدیشماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - رویکرد نشانهشناختی به تحلیل ارتباطات درون فردی در فیلم «زندگیِ دوگانة ورونیک»
غلامرضا اذری سید محمد دادگران محمد مهدی وحیدیشماره 5 , دوره 2 , بهار 1391 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت
امیر مسعود امیر مظاهری سید سجاد بالادشماره 8 , دوره 2 , زمستان 1391 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - آیندهپژوهی روزنامهنگاری در ایران: از افول روزنامهنگاری سنتی تا ظهور روزنامهنگاری شبکهای
مرضیه حاجی پور ساردوییشماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - بررسی نقش شبکه های اجتماعی دربازنمایی دهکده جهانی مک لوهان
حسین ذوالقدر مرتضی قاسم زاده عراقیشماره 8 , دوره 2 , زمستان 1391 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - نقش تبلیغات رسانهای در الگوی مصرف مراجعهکنندگان فروشگاههای شهروند در تهران
محمد خانباشی غلامرضا بستان منششماره 14 , دوره 4 , تابستان 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - بررسی نقش برنامه های معارفی سیما در باورهای دینی مردم
صدیقه ببران محمد مهدی مومنی هاشماره 13 , دوره 4 , بهار 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی محتوای رسانه با تاکید بر مصرف بهینه آب ( بررسی تطبیقی اخبار خبرگزاریهای ایرنا، ایسنا و فارس در سه ماهه اول سال 1393 )
اکبر نصراللهی فاطمه آشوبیشماره 13 , دوره 4 , بهار 1393 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - نقش تکنولوژی های نوین در هویت فرهنگی جوانان
حسن درزیان رستمی منصوره منصوری سدهشماره 9 , دوره 3 , بهار 1392