فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران آناهیتا رحمتی آرزو احمدی دانیالی 20.1001.1.22520104.1401.14.55.1.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی غلامرضا افشار عباس صالح اردستانی وحیدرضا میرابی 20.1001.1.22520104.1401.14.55.2.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف آزاده ظهیری علی پیرزاد 20.1001.1.22520104.1401.14.55.3.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - اندازهگیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران) سارا حقیقت حبیب اله جوانمرد محمدصادق حری 20.1001.1.22520104.1401.14.55.4.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطهای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه) سیدرضا موسوی فرد سیدرضا حسنی 20.1001.1.22520104.1401.14.55.5.4 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور عطیه خجسته خسرو احسانه نژاد محمد نصرت الله شادنوش 20.1001.1.22520104.1401.14.55.6.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی رضا بشارتی زاده رضا رادفر عباس طلوعی اشلقی 20.1001.1.22520104.1401.14.55.7.6 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان یونس رضائی وحیدرضا میرابی حمیدرضا کردلویی 20.1001.1.22520104.1401.14.55.8.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - بررسی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار (BPR) به منظور ارتقا بهرهوری صنایع تولیدی با استفاده از روش FANP یاسر ساعی 20.1001.1.22520104.1401.14.55.9.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایران کاظم محمددوست حمیدرضا سعیدنیا احمد راه چمنی 20.1001.1.22520104.1401.14.55.10.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفههای توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395) محمدرضا شهبازی امیر حسین جانمحمدی مهدی صادقی شاهدانی 20.1001.1.22520104.1401.14.55.11.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری فرزین نعمت بخش آبکنار منصوره علیقلی سید کامران نوربخش حسین صفرزاده 20.1001.1.22520104.1401.14.55.12.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران) صدف خان بلوکی علی اصغر عیوضی حشمت رسول ثانوی فرد علیرضا آقایوسفی 20.1001.1.22520104.1401.14.55.13.2