Abbasian.Gholamreza
آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Abbasian.Gholam-reza
ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Abooee.Fateme
پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Afraz.Shahram
استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Afraz.Shahram
طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Aghaei.Fatemeh
ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Ahmadi.Mehran
فرآیندهای واژه سازی به زبان انگلیسی و فارسی با تمرکز بر تبدیل
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Ahmadi.Saeed
پیش بینی کننده های درگیری شناختی زبان آموزان ایرانی بر اساس اهداف پیشرفت
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Ahour.Touran
دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Akbarpour.Leila
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Ameri.Alireza
ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Asadi Piran.Noushin
استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Asadollahfam.Hassan
مقایسه آموزش تعمقی و تحول آفرین در عملکرد شفاهی زبان آموزان زبان خارجی: تحقیقی مبتنی بر روش مختلط
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Ashrafganjoe.Mohsen
ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاسهای رایتینگ
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Assadollahfam.Hasssan
Investigating the Effects of Online and Traditional Modes of Corrective Feedback on the Iranian EFL Learners' Writing Quality
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Azadi.masoumeh
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه هوش معنوی زبان آموزان با روش تلفیقی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Azizmalayeri.Faramarz
تأثیر پیچیدگی شناختی تکالیف بر عملکرد نوشتاری فردی و مشارکتی زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Azizmohammadi.Fatemeh
نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
B
bayat.abbas
تأثیر پیچیدگی شناختی تکالیف بر عملکرد نوشتاری فردی و مشارکتی زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Behin.Bahram
Investigating the Effects of Online and Traditional Modes of Corrective Feedback on the Iranian EFL Learners' Writing Quality
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Birjandi.Parviz
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
C
Chalak.Azizeh
تاثیر استفاده از روش آموزش مبتنی بر یادگیری گروهی بر مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان دبیرستانی ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
E
elhambakhsh.elham
ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاسهای رایتینگ
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
F
Farrahi.Sahar
Investigating the Effects of Online and Traditional Modes of Corrective Feedback on the Iranian EFL Learners' Writing Quality
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
fatahzade.Saeideh
تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Fatehi Rad.Neda
تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Fatehi Rad.Neda
خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Fathi.Sajjad
موردی از آموزش بازتابش گروهی: توسعه باور و عملکرد معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
G
ghabeli.neda
تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Ghaemi.Farid
اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Ghazizadeh.Azita
نقش کنشگرانۀ ترجمه در پیشبرد ضدامپریالیسم فرهنگی: تحلیلی تاریخی از ترجمههای علی شریعتی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Goodarzi.Saiedeh
بررسی مشکلات عناصر و ویژگی های ترجمه نمایشنامه
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
H
Hadian.Bahram
ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Hadian.Bahram
تولید عبارات موصولی توسط فراگیران زبان ایرانی: تاکید براثر آغازین جمله
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Heidari Shahreza.Mohammad Ali
استفاده از مدل آموزشی STAD برای تقویت عمومی فراگیران: دستاورد و خلاقیت
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Heidari Tabrizi.Hossein
کیفیت سنجی ترجمه های آموزشی: مطالعه شیوه های غالبِ ارزشیابی در امتحانات پایان ترم دروس کارشناسی مترجمی زبان
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Hosseini.Mohhamad Sharif
تحلیل تاثیر استفاده از استراتژیهای فراشناختی بر مهارت نوشتن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
I
Izadpanah.Jafar
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
J
Jafarigohar.Manoochehr
استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Jamali.Ali
زنجیره لیوتاری ارتباط در رمان خبر مارتین امیس
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Jenabagha.Nasrin
استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری درنوشتار زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
K
Kargar.Aliasghar
تاثیر دانش منظور شناسی بر ترجمه لطیفه در کلاس ترجمه زبان انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Khatib.Mohammad
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Khayatan.parinaz
تولید عبارات موصولی توسط فراگیران زبان ایرانی: تاکید براثر آغازین جمله
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Kheiri.Saeed
استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Kuhi.davud
مقایسه آموزش تعمقی و تحول آفرین در عملکرد شفاهی زبان آموزان زبان خارجی: تحقیقی مبتنی بر روش مختلط
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
L
Lak.Morteza
شوخی بی پایان اثر دیوید فاستر والاس: کسب هویت مشترک پست مدرن از طریق ارتباطات مجازی
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Liaghat.Atefe
نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Lotfi.Ahmadreza
تولید عبارات موصولی توسط فراگیران زبان ایرانی: تاکید براثر آغازین جمله
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Lotfi.Islamic
تجزیه و تحلیل محتوای کتاب های درسی انگلیسی دبیرستان: تمرکز بر نیازهای زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
M
Marzban.Amir
استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری درنوشتار زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Moeinzadeh.Nezamaddin
بررسی مشکلات عناصر و ویژگی های ترجمه نمایشنامه
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Moeinzadeh.Nezamaddin
پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
moghtaderi esfahani.maryam
ارزیابی مقایسه ای کیفیت دو ترجمه انگلیسی غزلیات حافظ با استفاده از الگوی هاوس
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Mohamadpour.Parisa
تأثیر متقابل ظرفیت حافظه کاری با آموزش راهبرد فراشناختی ضمنی و آشکار
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Mohseni.Ahmad
موردی از آموزش بازتابش گروهی: توسعه باور و عملکرد معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Mohseni.Ahmad
مسایل دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه های آزاد استان مازنداران در درس انگلیسی برای اهداف ویژه
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Mohseni.Ahmad
آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Mollanazar.Hossein
نقش کنشگرانۀ ترجمه در پیشبرد ضدامپریالیسم فرهنگی: تحلیلی تاریخی از ترجمههای علی شریعتی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Motallebi Moghaddam.Afsane
تأثیر پیچیدگی شناختی تکالیف بر عملکرد نوشتاری فردی و مشارکتی زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
MovahedFar.solmaz
ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
N
Najafi karimi.Shaban
استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری درنوشتار زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Nasr.Mohammadreza
پیش بینی کننده های درگیری شناختی زبان آموزان ایرانی بر اساس اهداف پیشرفت
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Nazari.َAbolhassan
استفاده از مدل آموزشی STAD برای تقویت عمومی فراگیران: دستاورد و خلاقیت
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Nosratinia.Mania
بررسی ظرفیت پیش بینی ضریب تاب آوری و خود کارآمدی معلمین زبان انگلیسی با تجربه و تازه کار
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
P
Pourdana.Natasha
اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Q
Qoreishi Kolaqani.Asma
آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیکهای گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
R
Rahimi.Fariba
تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Rahimi.Fariba
تأثیرانواع بازخورد بر اضطراب عملکرد گفتاری شرکت کنندگان ایرانی آیلتس
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rahimi.Saeed
خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rahmanpanah.Hossein
موردی از آموزش بازتابش گروهی: توسعه باور و عملکرد معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Ranjbar Mohammadi.Roya
ارزیابی کیفیت ترجمه استعاره ها در رباعیات عمر خیام با استفاده از مدل هاوس: مطالعه ای در مورد ترجمه آشکار و پنهان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rasoulian.فرعان
طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Razmjoo.Seyyed Ayatollah
استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Rezaei.Vali
ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Rezaeian Delouei.Mohammad Reza
ارزیابی کیفیت عملکرد گوگل ترنسلیت در ترجمۀ متون روزنامهای انگلیسی و فارسی بر پایۀ مدل MQM-DQF
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Rezai.Mohammad Javad
ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاسهای رایتینگ
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rostami Abu Saidi.Ali Asghar
استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
S
sadighi.firooz
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
sadighi.firooz
دیدگاه مدرسان در مورد استفاده از فناوری آموزشی در کلاس و تاثیر آن بر رضایت آنها از شغلشان
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Saeidi.Mahnaz
دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Salehi.Hadi
آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیکهای گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Samimi. Fazlolah
طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Seifoori.Zohreh
تاثیر حالتهای نگاشت معنایی افتراقی بر یادگیری و بیاد سپاری واژگان زبان آموزان در بافت زبانهای خارجی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Seyedebrahimi.Samin
تأثیرانواع بازخورد بر اضطراب عملکرد گفتاری شرکت کنندگان ایرانی آیلتس
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Shafiee.Sajad
تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
shirvani.Mojdeh
آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Solaimani.Hassan
استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
T
tabatabaei.omid
آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیکهای گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Tabatabaei.Omid
تأثیر متقابل ظرفیت حافظه کاری با آموزش راهبرد فراشناختی ضمنی و آشکار
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Tabatabaei.Omid
استفاده از مدل آموزشی STAD برای تقویت عمومی فراگیران: دستاورد و خلاقیت
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Tahan Shizari.Parisa
اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
tahmasebi.monir
تاثیر استفاده از روش آموزش مبتنی بر یادگیری گروهی بر مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان دبیرستانی ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Tajadini.Massoud
تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Tajadini.Massoud
خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Talebi.Seyed Hassan
مسایل دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه های آزاد استان مازنداران در درس انگلیسی برای اهداف ویژه
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Tasnimi.Mahshad
موارد خاص فرهنگی در ترجمه انگلیسی به فارسی Inferno: طبق طبقه بندی Vinay و Darbelnet
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Tavassoli.Kobra
اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
V
Vahid Dastjerdi.Hossein
آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیکهای گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Vahid Dastjerdi.Hossein
تجزیه و تحلیل محتوای کتاب های درسی انگلیسی دبیرستان: تمرکز بر نیازهای زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
W
Weisi.hiwa
زنجیره لیوتاری ارتباط در رمان خبر مارتین امیس
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Welidi.Sharam
زنجیره لیوتاری ارتباط در رمان خبر مارتین امیس
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Y
yarahmadi.mojgan
نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Yazdani Moghaddam.Massood
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Younesi.Hossein
ارزیابی مقایسه ای کیفیت دو ترجمه انگلیسی غزلیات حافظ با استفاده از الگوی هاوس
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Z
Zargaran.Zahra
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]