اخروی.امیرحسین
بررسی راهبردهای جلب مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری مبتنی بر آمیختههای بازاریابی و انتخاب بهترین سناریو
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
اسکندری نیا.نیما
پارادوکس استراتژیآفرینی-استراتژی زدایی؛ بررسی دوگانگی اساسی به کمک روش کیفی تکرارپذیر فرونتیک
[
دوره29,
شماره
88
- بهارسال
1402]
اصلانی افراشته.امیر
الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
امین زاده.مانیا
طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
آرایی.وحید
حکمرانی خوب در تعامل با جرایم حکومتی
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
ب
باقرنیائی سعدآبادی.فاطمه
طراحی نظام تورش های رفتاری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد فراترکیب
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
بقایی.مهسا
ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: آگهیهای پوشاک در اینستاگرام)
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
جلال کمالی.محمد
فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
جنیدی جعفری.مهدی
طراحی و تبیین مدل عوامل شناختی مؤثر بر رسوخ فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: همراه-بانک ملت)
[
دوره29,
شماره
88
- بهارسال
1402]
ح
حاجیها.علی
طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
حق شناس کاشانی.فریده
طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد)
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
حق شناس کاشانی.فریده
نظارت اثربخش بر فرآیند اعتبارات بنا به چارچوب حاکمیت شرکتی در بانک ملی
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
حیدری هراتمه.مصطفی
حکمرانی خوب در تعامل با جرایم حکومتی
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
خ
خاشعی.وحید
الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
خحمیدی زاده.علی
طراحی سیستم ، تحلیل نهادی و ترسیم نگاشت نهادی نظام بانکی با استفاده از مدل سیستم های مانا
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
خواجه ئیان.داتیس
ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: آگهیهای پوشاک در اینستاگرام)
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
د
دانش فرد.کرم اله
الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفهای درسازمانهای دولتی فعال در بخش خدمات عمومی
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
دانشفرد.کرم الله
آسیب شناسی فرآیند انتصاب و ارتقاء کارکنان بانک رفاه کارگران استان تهران
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
ر
رجبی.فرهاد
طراحی سیستم ، تحلیل نهادی و ترسیم نگاشت نهادی نظام بانکی با استفاده از مدل سیستم های مانا
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
رحیمی.کامران
طراحی و تبیین الگوی راهبردی کاهش ضایعات در زنجیره تامین با رویکرد پویایی سیستم ها
[
دوره29,
شماره
88
- بهارسال
1402]
رضایی.علی اکبر
طراحی الگوی توسعه کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی بومی ایران بر اساس نظریه داده بنیاد
[
دوره29,
شماره
88
- بهارسال
1402]
رییسی.عاطفه
آسیب شناسی فرآیند انتصاب و ارتقاء کارکنان بانک رفاه کارگران استان تهران
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
ز
زمانی نوقابی.حسین
بررسی راهبردهای جلب مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری مبتنی بر آمیختههای بازاریابی و انتخاب بهترین سناریو
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
زمانی.الهه
طراحی الگوی توسعه کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی بومی ایران بر اساس نظریه داده بنیاد
[
دوره29,
شماره
88
- بهارسال
1402]
س
سلاجقه.سنجر
فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
سلمان نژاد.مصطفی
چالشهای راهبردی بهکارگیری صنعت 4.0 در بخش بهداشت و درمان: رویکرد تحلیل سناریو
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
سیدجوادین.سیدمیلاد
ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشرانهای موثر بر آینده صنعت خردهفروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپر فامیلی)
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
ش
شاهرخ دهدشتی.زهره
الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
ص
صادقی آرانی.زهرا
چالشهای راهبردی بهکارگیری صنعت 4.0 در بخش بهداشت و درمان: رویکرد تحلیل سناریو
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
صالحی امیری.سید رضا
طراحی الگوی توسعه کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی بومی ایران بر اساس نظریه داده بنیاد
[
دوره29,
شماره
88
- بهارسال
1402]
صمدزاده.مسعود
ارزیابی عوامل حیاتی موفقیت برونسپاری فعالیتهای فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
صیاد شیرکش.دکترسعید
نظارت اثربخش بر فرآیند اعتبارات بنا به چارچوب حاکمیت شرکتی در بانک ملی
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
ط
طبیبی.سید جمال الدین
طراحی الگوی توسعه کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی بومی ایران بر اساس نظریه داده بنیاد
[
دوره29,
شماره
88
- بهارسال
1402]
ع
علی نجفی.حسین
مؤلفه های رهبری: یک مطالعه فراترکیب
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
کریمی.تورج
طراحی سیستم ، تحلیل نهادی و ترسیم نگاشت نهادی نظام بانکی با استفاده از مدل سیستم های مانا
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
کهریزی.مجید
تحلیل کتابسنجی پژوهشهای توانمندیهای پویا در طی سه دهه اخیر
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
م
مجدزاده.سید انوشیروان
فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
محبی.سراج الدین
آسیب شناسی فرآیند انتصاب و ارتقاء کارکنان بانک رفاه کارگران استان تهران
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
محقر.علی
ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشرانهای موثر بر آینده صنعت خردهفروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپر فامیلی)
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
مزروعی نصرآبادی.اسماعیل
چالشهای راهبردی بهکارگیری صنعت 4.0 در بخش بهداشت و درمان: رویکرد تحلیل سناریو
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
معمارزاده طهران.غلامرضا
الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفهای درسازمانهای دولتی فعال در بخش خدمات عمومی
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
ملکی.محمدحسن
ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشرانهای موثر بر آینده صنعت خردهفروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپر فامیلی)
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]