اجلی قشلاجوقی.مهدی
تبیین موانع تولید به هنگام در صنعت گاز با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و تحلیل مسیر
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
ادیبی سده.محمدحسین
توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
امیراصلانی.مریم
تاثیر راهبرد های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
امینی خیابانی.غلامرضا
نقش پویاییهای برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
امینی.محمد تقی
پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز)
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
امینی.محمدتقی
طراحی و توسعه الگوی تعاملی تغییرات محیطی با کنترل استراتژیک" بر اساس مدل کنترل استراتژیک لورانژ
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
ایزدخواه.محمد مهدی
بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیرهای آدان)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
آ
آقاجانی.طهمورث
تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
ب
باقریان کاسگری.باقر
سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
پ
پاشازادگان.عاطفه
سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
پیرعلی.علیرضا
پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز)
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
ت
تقی فرد.محمد تقی
مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
تیموری.هادی
بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور)
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
ج
جاویدی.مهری
طراحی و توسعه الگوی تعاملی تغییرات محیطی با کنترل استراتژیک" بر اساس مدل کنترل استراتژیک لورانژ
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
جلائی.سید عبدالمجید
تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
جوانمرد.حبیب اله
طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
چ
چاقویی.یحیی
توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
حاجی حسینی.عفت
تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
حائریان اردکانی.علی
به کارگیری و مقایسه روشهای وزندهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
حبیبی.حسن
مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
د
دانشفرد.کرماله
تحلیل عوامل موثر بر راهبرد استقرار شرکت های دانش بنیان و ارائه الگوی مناسب
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
دهدشتی شاهرخ.زهره
مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
ر
راه نورد.بابک
تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
رحیمی پور.اکبر
تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
رحیمی.ابراهیم
طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
رهبر.فرهاد
تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
س
سلطانی فر.محمد
بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
سیادت.سعیده
پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز)
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
سیفی.اکبر
سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
ش
شائمی برزکی.علی
بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور)
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
شوقی.بهزاد
تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
عسگر زاده.عزت اله
تبیین موانع تولید به هنگام در صنعت گاز با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و تحلیل مسیر
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
عطائی.اسفندیار
ارائه مدل کاربرد مهندسی ارزش در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
علامه.سیدمحسن
بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور)
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
ف
فاضل یزدی.علی
اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
فتحی.محمد رضا
ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
فربودنیا.بابک
بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
فرهنگی.علی اکبر
بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
ق
قصاب زاده لنگری.زینب
انتخاب استراتژی بهینه با استفاده از ترکیب تکنیکهایSWOT و FANP
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
قهرمانی.هادی
تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
ک
کردی.مراد
انتخاب استراتژی بهینه با استفاده از ترکیب تکنیکهایSWOT و FANP
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
کوشا.حمیدرضا
به کارگیری و مقایسه روشهای وزندهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
م
محمد داودی.امیرحسین
تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
محمدخانی.کامران
تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
محمدزاده.یوسف
تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
مظلومی.نادر
مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
معین الدین.محمود
اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
ملکی.محمد حسن
ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
منتیان.محمدعلی
توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
میر.هدیه
تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
میرسعیدی.فاطمه
به کارگیری و مقایسه روشهای وزندهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
میرمحمدی.سید محمد
بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیرهای آدان)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
ن
نجفی.امیر
تاثیر راهبرد های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
نژند فرد.متان سادات
بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیرهای آدان)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
نصراصفهانی.مهدی
بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور)
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
نیلی پور طباطبائی.سید اکبر
طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]