ا

  • اسحاقیان.سارا مسئولیت پذیری اجتماعی، بحران مالی و مدیریت سود واقعی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • ایران زاده.سلیمان ارائه الگوی خط‌مشی‌گذاری ادغام در صنعت بانکداری کشور مبتنی بر خط‌مشی‌گذاری شبکه‌ای [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]

ب

  • بابایی. فریده ارایه الگوی عوامل مؤثر بر قصد خرید اینترنتی با رویکرد روش ترکیبی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • بشکوه.مهدی شناسایی و ارزیابی چالش‌های موجود در نظام حسابرسی مالیاتی اشخاص حقوقی کشور(فراترکیب و ANP) [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • به جنت.سیمین طراحی و تبیین مدلی برای مدیریت دانش پویا در سازمان‌های دولتی ایران (رویکرد آمیخته: تحلیل تم – مدلسازي معادلات ساختاري) [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]
  • بهزادنژاد.کامبیز نقش خودشیفتگی و خودپنداره مصرف‌کنندگان در قصد خرید برند لوکس بواسطه ارزش درک‌شده [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]

پ

  • پایان.محمدعلی مدل یابی استارتاپ های آموزشی در آموزش عالی بر اساس معادلات ساختاری (مورد مطالعه:دانشگاه های استان مازندران) [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • پناهی.مهریه شناسایی عوامل مناسب جهت استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع در اماکن ورزشی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • پیرزاد.علی رتبه بندی عوامل داخلی شناسایی شده¬ی موثر بر کسب مزیت رقابتی در بانک ملی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]

ت

  • تقی زاده.شاپور ارائه الگوی خط‌مشی‌گذاری ادغام در صنعت بانکداری کشور مبتنی بر خط‌مشی‌گذاری شبکه‌ای [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]

ج

  • جانی. مهدی شناسایی و ارزیابی چالش‌های موجود در نظام حسابرسی مالیاتی اشخاص حقوقی کشور(فراترکیب و ANP) [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • جعفری گیگلو.بهروز ارایه الگوی عوامل مؤثر بر قصد خرید اینترنتی با رویکرد روش ترکیبی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • جووری.بهنوش سازماندهی تغییرات در سازمان های مجازی در پرتو رهبری و فرهنگ تحول‌آفرین [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]

ح

  • حسینی خواه چوشلی.سحر بررسی عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از تئوری هنجار شخصی توسعه‌یافته «مورد مطالعه: بانک ملی شعبه املش» [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]
  • حسینی.سیدسجاد شناسایی عوامل مناسب جهت استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع در اماکن ورزشی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز نقش خودشیفتگی و خودپنداره مصرف‌کنندگان در قصد خرید برند لوکس بواسطه ارزش درک‌شده [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]

ر

  • رحمانی. حامد ارائه مدلی مبتنی بر ویژگی های شخصیتی برای ارزیابی شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]
  • رحمانی. حامد ارزیابی شایستگی مدیران در کانون های ارزیابی با تمرکز بر ابزارهای شناختی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • رضایی.فرزین شناسایی و ارزیابی چالش‌های موجود در نظام حسابرسی مالیاتی اشخاص حقوقی کشور(فراترکیب و ANP) [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • رمضانی.علی اکبر افشای اختیاری اطلاعات غیرمالی بر همزمانی قیمت سهام [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]
  • رهنما قره خان بیگلو.افشین ارایه الگوی عوامل مؤثر بر قصد خرید اینترنتی با رویکرد روش ترکیبی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • ریحانی صحن‌سرائی.محمدحسین بررسی عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از تئوری هنجار شخصی توسعه‌یافته «مورد مطالعه: بانک ملی شعبه املش» [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]

س

  • سوری.سونیا بررسی رابطه تعهد سازمانی و اعتماد سازماني کارکنان با بازاریابی درونی در شرکت پتروشیمی بندر امام [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]

ش

  • شاکری خوئی.احسان ارائه الگوی خط‌مشی‌گذاری ادغام در صنعت بانکداری کشور مبتنی بر خط‌مشی‌گذاری شبکه‌ای [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]

ص

  • صلواتی.عادل طراحی و تبیین مدلی برای مدیریت دانش پویا در سازمان‌های دولتی ایران (رویکرد آمیخته: تحلیل تم – مدلسازي معادلات ساختاري) [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]

غ

ف

  • فتاح پور.شهین سازماندهی تغییرات در سازمان های مجازی در پرتو رهبری و فرهنگ تحول‌آفرین [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]

ق

  • قاسمی.قاسم مسئولیت پذیری اجتماعی، بحران مالی و مدیریت سود واقعی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]

ک

  • کاظمی.حسین شناسایی و ارزیابی چالش‌های موجود در نظام حسابرسی مالیاتی اشخاص حقوقی کشور(فراترکیب و ANP) [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • کرباسیون.مصطفی بررسی رابطه تعهد سازمانی و اعتماد سازماني کارکنان با بازاریابی درونی در شرکت پتروشیمی بندر امام [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • کیان.محمد شناسایی عوامل موثر بر تعیین سطح خدمات بهینه در قرارداد پروژه¬های حمل و نقل BOT با استفاده از تحلیل تم (مطالعه ی موردی قرارداد بلیط الکترونیکی ناوگان حمل و نقل تهران) [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]

ل

  • لطفی.فرامرز افشای اختیاری اطلاعات غیرمالی بر همزمانی قیمت سهام [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]

م

  • محمدپور.علیرضا ارائه مدلی مبتنی بر ویژگی های شخصیتی برای ارزیابی شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]
  • مظفری.محمد مهدی شناسایی عوامل موثر بر تعیین سطح خدمات بهینه در قرارداد پروژه¬های حمل و نقل BOT با استفاده از تحلیل تم (مطالعه ی موردی قرارداد بلیط الکترونیکی ناوگان حمل و نقل تهران) [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا ارزیابی شایستگی مدیران در کانون های ارزیابی با تمرکز بر ابزارهای شناختی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • موسوی نسب.ابوالقاسم رتبه بندی عوامل داخلی شناسایی شده¬ی موثر بر کسب مزیت رقابتی در بانک ملی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]
  • موسی خانی.مرتضی ارزیابی شایستگی مدیران در کانون های ارزیابی با تمرکز بر ابزارهای شناختی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]
  • مهدیه.امید طراحی و تبیین مدلی برای مدیریت دانش پویا در سازمان‌های دولتی ایران (رویکرد آمیخته: تحلیل تم – مدلسازي معادلات ساختاري) [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]
  • مهمانخواه. حمیدرضا ارزیابی شایستگی مدیران در کانون های ارزیابی با تمرکز بر ابزارهای شناختی [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]

ن

  • نسل موسوی.سید حسین افشای اختیاری اطلاعات غیرمالی بر همزمانی قیمت سهام [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]
  • نصیری.روح اله رتبه بندی عوامل داخلی شناسایی شده¬ی موثر بر کسب مزیت رقابتی در بانک ملی [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]
  • نعیمی نظام آباد.مهدی نقش خودشیفتگی و خودپنداره مصرف‌کنندگان در قصد خرید برند لوکس بواسطه ارزش درک‌شده [ دوره16, شماره 60 - بهار سال 1404]

ه

  • هاشمی.ناهید بررسی رابطه تعهد سازمانی و اعتماد سازماني کارکنان با بازاریابی درونی در شرکت پتروشیمی بندر امام [ دوره16, شماره 61 - تابستان سال 1404]