صفحه اصلی
درباره سند
تماس با ما
ثبت نام
ورود
درخواست سامانه
عنوان / کلیدواژه / DOI / DOR
نویسنده
نشریه
پژوهشنامه ادبیات تعلیمی
موضوع نشریه
همه
--- علوم انساني ---
تاریخ
زبان و ادبیات
علوم سیاسی
علوم اجتماعی
علوم قرآن و حدیث
اخلاق
ادیان، مذاهب و عرفان
فلسفه و کلام
فقه و حقوق
روانشناسی
علوم تربیتی
کتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی
تربیت بدنی
جغرافیا
اقتصاد
حسابداری
مالی
مدیریت
زبان انگلیسی
روانشناسی سلامت
فلسفه
--- حوزوی ---
--- هنر و معماری ---
معماری
--- دامپزشکی ---
علوم دامی
--- کشاورزی ---
بیماری گیاهان
--- علوم پایه ---
زیست شناسی
موضوع مقالات
همه
شماره
سال
دوره
صفحه
عملگر منطقی
فیلد جستجو
فیلد جستجو
همه
عنوان
کلیدواژه
DOI
DOR
نویسنده
جستجو
پیشرفته
صفحه اصلی
نمایه نویسندگان
همه
آ
ا
ب
پ
ت
ث
ج
چ
ح
خ
د
ذ
ر
ز
ژ
س
ش
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
ف
ق
ک
گ
ل
م
ن
و
ه
ی
همه
دوره ها
دوره
16
دوره
15
دوره
14
دوره
13
دوره
12
دوره
11
دوره
10
دوره
9
دوره
8
دوره
7
دوره
6
دوره
5
دوره
4
دوره
3
دوره
2
دوره
1
ا
ابدالی.اعظم
ساختار روایی بوستان سعدی؛ اخلاقی یا عرفانی؟
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
ابدالی.اعظم
ساختار روایی بوستان سعدی؛ اخلاقی یا عرفانی؟
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
اخلاق.مانا
تأثیر واج در القای مفاهیم با تأکید بر زبان تعلیمی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
ارباب سلیمانی.صدیقه
زنانگی ادب تعلیمی، رهاننده پروین از اضطراب تأثیر
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
اکبری گندمانی.مهرداد
بررسی نظریه های تربیتی کودک از دید برتراند راسل در حکایتِ طایفة دزدان گلستان سعدی (بابِ سیرتِ پادشاهان: حکایتِ چهارم
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
الماسی.عطا
بازنمایی آموزههای تعلیمی کودکان در افسانههای لافونتن
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
امیرپور.فرزانه
جایگاه خبر و انشای طلبی در انتقال اندیشه های تعلیمی خسرو و شیرین نظامی
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
ب
بیگزاده.خلیل
بازنمایی آموزههای تعلیمی کودکان در افسانههای لافونتن
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
ت
ترکاشوند.سینا
تحلیل محتوای منطقالطیر بر اساس ساحت های ششگانه تربیتی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
ج
جلیلی.رضا
تأثیرپذیری تعلیمی روضهالانوار خواجوی کرمانی از مخزنالاسرار نظامی گنجوی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
ح
حاتمی.حافظ
رویکرد اخلاقی منظومههای بزمی خواجوی کرمانی
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
حاتمی.سعید
زمینههای اجتماعی و فکری اندیشۀ اغتنام فرصت در رباعیهای فارسی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
خ
خواجه ایم.احمد
بینامتنیت قرآن و حدیث در اشعار تعلیمی حافظ شیرازی بر اساس نظریه های ناقدان ادبی
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
د
دادخواه.فرشته
بررسی بوطیقای شعر تعلیمی در اشعار ناصرخسرو
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
دهرامی.مهدی
بررسی خوشهای تقویتکنندههای احکام تحذیری و ترغیبی در خسرو و شیرین نظامی (با تأکید بر خوشه مرگ)
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
ر
رجبی.مسلم
بینامتنیت قرآن و حدیث در اشعار تعلیمی حافظ شیرازی بر اساس نظریه های ناقدان ادبی
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
رمضانی پارسا.داوود
اخلاق و مولّفه های سنّتی و معاصر آن در شعر نیما
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
روضاتیان.سیده مریم
جایگاه خبر و انشای طلبی در انتقال اندیشه های تعلیمی خسرو و شیرین نظامی
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
ش
شانظری.علیرضا
اخلاق و مولّفه های سنّتی و معاصر آن در شعر نیما
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
شریفی.شهلا
مقایسۀ «شرور» در شاهنامه و مثنوی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
ص
صادقی.اسماعیل
بررسی رابطه اخلاق و قضاوت در ادبیات کلاسیک فارسی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
صدرایی.رقیه
تحلیل آموزههای تعلیمی در بررسی بینامتنی دو اثر (پروین اعتصامی و انوری)
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
صدیقی مورنانی.سمیرا
بررسی و تحلیل موعظه در شعر انوری
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
ط
طغیانی.اسحاق
بررسی ساختاری- معنایی ژانر تعلیمی و نمونههای آن با تکیه بر مثنوی مولوی
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
ظ
ظاهری.ابراهیم
بررسی رابطه اخلاق و قضاوت در ادبیات کلاسیک فارسی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
ف
فرهود.فرنگیس
تعلیم تحذیری سعدی در بوستان با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی نظریه فرکلاف
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
ک
کزازی.میرجلال الدین
دنیامداری در داستانهای مثنوی مولوی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
کمالی بانیانی.مهدی رضا
بررسی نظریه های تربیتی کودک از دید برتراند راسل در حکایتِ طایفة دزدان گلستان سعدی (بابِ سیرتِ پادشاهان: حکایتِ چهارم
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
م
محرمی.رامین
مقایسۀ «شرور» در شاهنامه و مثنوی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
محمدی پویا.فرامرز
تحلیل محتوای منطقالطیر بر اساس ساحت های ششگانه تربیتی
[
دوره
8,
شماره
31
-
پاییز
سال
1395]
محمدیان.عباس
بینامتنیت قرآن و حدیث در اشعار تعلیمی حافظ شیرازی بر اساس نظریه های ناقدان ادبی
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
مدرس زاده.عبدالرضا
زنانگی ادب تعلیمی، رهاننده پروین از اضطراب تأثیر
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
مستعلی زاد.تهمینه
بررسی اخلاق مدیریتی در کلیله و دمنه
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
مسلمیزاده.محبوبه
پندگریزی، خلافآمد عادت سعدی
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
مشتاقمهر.رحمان
آنچه امروز نیز می توان از شمس تبریزی آموخت؟
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
مشهور.پروین دخت
تأثیرپذیری تعلیمی روضهالانوار خواجوی کرمانی از مخزنالاسرار نظامی گنجوی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
ن
نبی لو.علیرضا
بررسی بوطیقای شعر تعلیمی در اشعار ناصرخسرو
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
نوروز.مهدی
تعلیم تحذیری سعدی در بوستان با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی نظریه فرکلاف
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
نوروزی داودخانی.ثوراله
بررسی و تحلیل رویکرد سعدی در رهایی انسان از درد و رنج (با تکیه بر قصاید و بوستان)
[
دوره
8,
شماره
30
-
تابستان
سال
1395]
نیکداراصل.محمّدحسین
اخلاق و مولّفه های سنّتی و معاصر آن در شعر نیما
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
و
وفایی.عباسعلی
بررسی نظریه های تربیتی کودک از دید برتراند راسل در حکایتِ طایفة دزدان گلستان سعدی (بابِ سیرتِ پادشاهان: حکایتِ چهارم
[
دوره
8,
شماره
32
-
زمستان
سال
1395]
وفایی.عباسعلی
تأثیر واج در القای مفاهیم با تأکید بر زبان تعلیمی
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
ی
یلمه ها.احمدرضا
بررسی خاستگاه ادبیات تعلیمی منظوم و سیر تطور و تحول آن در ایران
[
دوره
8,
شماره
29
-
بهار
سال
1395]
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
حقوق این وبسایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر
©
1403-1400
صفحه اصلی
|
عضویت/ ورود
|
درباره سند
|
تماس با ما
|
[English]
[العربية]
[en]
[ar]
IAU
عضویت/ ورود