ابراهیمی.قربانعلی
تحلیل کارکرد تعلیمی روانشناختی کهنالگوی «جهان» در اشعار ناصرخسرو بر پایۀ نظریۀ ژیلبر دوران
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ابراهیمی.مختار
تحلیل پیوندهای بینامتنیتی قصاید پروین اعتصامی و غزلیات حافظ بر مبنای رویکرد بینامتنیت ژنت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
احمدبیگی.آرزو
تحلیل کارکرد تعلیمی روانشناختی کهنالگوی «جهان» در اشعار ناصرخسرو بر پایۀ نظریۀ ژیلبر دوران
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
اسدپور.سارا
تحلیل ماهیّت شادی و دلالتهای آن در تربیت اجتماعی از دیدگاه قابوسنامه
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
اسکندری شرفی.فرشاد
تحلیل آموزههای اخلاقی و تعلیمی در مثنوی صفاتالعاشقین هلالی جُغتایی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
اشکانی.مریم
تحلیل پیوندهای بینامتنیتی قصاید پروین اعتصامی و غزلیات حافظ بر مبنای رویکرد بینامتنیت ژنت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
اصفهانی عمران.نعمت
بررسی و تحلیل بنیانهای تعلیمی در رباعیات سعدی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
افراسیاب پور.علی اکبر
موانع کمال و طرق مواجهه با آنها، در منطق الطیر عطار
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
افراسیاب پور.علی اکبر
موانع کمال و طرق مواجهه با آنها، در منطق الطیر عطار
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
اکبرزاده.هادی
بررسی انگارههای تعلیمی در کتاب «مُلستان» اثر میرزا ابراهیم تفرشی (مدایحنگار) (تقلیدی از گلستان سعدی)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
اکبری زاده.حمزه
بررسی و تحلیل بنیانهای تعلیمی در رباعیات سعدی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
اکبری.ناهید
واکاوی نمودهای شخصیت خودشکوفا در بوستان و گلستان سعدی با رویکرد تطبیقی به نظریه راجرز
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
امیدعلی.حجت اله
بررسی مؤلفههای تربیت درونی در مثنوی مولوی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
ب
باقی نژاد.عباس
گفتمانِ مدارا و رویکردِ تعلیمی در شعر فریدون مشیری
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
پ
پاشاپاسندی.حسینعلی
واکاوی نمودهای شخصیت خودشکوفا در بوستان و گلستان سعدی با رویکرد تطبیقی به نظریه راجرز
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ج
جلیلی.فروغ
گفتمانِ مدارا و رویکردِ تعلیمی در شعر فریدون مشیری
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
جمالی.فاطمه
بررسی و تحلیل کارکرد تعلیمی« امر و نهی » در غزلیات شمس
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
جهادی حسینی.سید امیر
متن شناسی و تحلیل آموزههای تعلیمی و عرفانیِ ملاحتِ احمدی منظومه ای اخلاقی در مدح نبی (ص)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
چ
چینی.فریبا
«مؤلفههای نوع تعلیمی در رسالۀ کمال اظهری شیرازی»
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ح
حاجی آقابابایی.محمدرضا
کنش و منش شاهان اساطیری؛ الگویی تربیتی در شاهنامه و متون تاریخی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
حسنی.ندا
تحلیل ماهیّت شادی و دلالتهای آن در تربیت اجتماعی از دیدگاه قابوسنامه
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
حق طلب.رحمت الله
بررسی و تحلیل شاخصههای تعلیمی قابوسنامه در ارتباط با روابط والدین ـ فرزند براساس نظریۀ رمزگانهای پنجگانۀ رولان بارت
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
حیدری نیا.هادی
تحلیل مضامین آموزشی، تربیتی و عاطفی اشعار کودک ناصر کشاورز
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
خ
خوارزمی.حمیدرضا
متن شناسی و تحلیل آموزههای تعلیمی و عرفانیِ ملاحتِ احمدی منظومه ای اخلاقی در مدح نبی (ص)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
د
دادورکاشانی.مستوره
بررسی طرحواره های تصویری حسد و حسرت در بوستان سعدی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
داوری.پریسا
بررسی مضامین تعلیمی در مثنوی ناشناختۀ ظهیر کرمانی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ر
رحمانیان.زینب
جزئینگری در مثنوی مولوی براساس نظریة اخلاق مراقبت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ز
زبردست.مسعود
خاستگاه های قدرت در کلام سعدی
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
س
سلطانی.فاطمه
بررسی مؤلفههای تربیت درونی در مثنوی مولوی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
سلیمانی.علی
بررسی شرایط و فوایدِ صحبت و همنشینی در مثنوی مولوی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ش
شیخلووند.فاطمه
خاستگاه های قدرت در کلام سعدی
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
شیروان دهی.گیتی
خاستگاه های قدرت در کلام سعدی
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
ص
صادق زاده.محمود
تحلیل مضامین آموزشی، تربیتی و عاطفی اشعار کودک ناصر کشاورز
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
ض
ضیاءخدادادیان.محبوبه
بررسی و تحلیل شاخصههای تعلیمی قابوسنامه در ارتباط با روابط والدین ـ فرزند براساس نظریۀ رمزگانهای پنجگانۀ رولان بارت
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ط
طاهری.فاطمه سادات
«مؤلفههای نوع تعلیمی در رسالۀ کمال اظهری شیرازی»
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
طباطبایی.خدیجه سادات
مصادیق و مضامین اخلاقی در فرائدالسلوک
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
طبسی.حمید
بررسی و تحلیل بنیانهای تعلیمی در رباعیات سعدی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ع
علیزاده خیاط.ناصر
بررسی و تحلیل شیوههای اقتباس شاعران معاصر از ضربالمثلهای اشعار حافظ
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ف
فتح الهی.علی
موانع کمال و طرق مواجهه با آنها، در منطق الطیر عطار
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
فرازمند.فرزانه
تحلیل مضامین آموزشی، تربیتی و عاطفی اشعار کودک ناصر کشاورز
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
فرهمند.محمد
خاستگاه های قدرت در کلام سعدی
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
فلاح.نسرین
تحلیل ماهیّت شادی و دلالتهای آن در تربیت اجتماعی از دیدگاه قابوسنامه
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ک
کاظمی سنگدهی.آرمینه
بررسی و تحلیل شیوههای اقتباس شاعران معاصر از ضربالمثلهای اشعار حافظ
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
گ
گلی زاده.پروین
تحلیل پیوندهای بینامتنیتی قصاید پروین اعتصامی و غزلیات حافظ بر مبنای رویکرد بینامتنیت ژنت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
گلی.احمد
بررسی و تحلیل شیوههای اقتباس شاعران معاصر از ضربالمثلهای اشعار حافظ
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
م
مالملی.پری
بررسی مضامین تعلیمی در مثنوی ناشناختۀ ظهیر کرمانی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
مبارک.وحید
تحلیل آموزههای اخلاقی و تعلیمی در مثنوی صفاتالعاشقین هلالی جُغتایی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
محمدی.برات
گفتمانِ مدارا و رویکردِ تعلیمی در شعر فریدون مشیری
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
محمدی.داود
مصادیق و مضامین اخلاقی در فرائدالسلوک
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
مظفرپور خوشرودی.سیده فاطمه
واکاوی نمودهای شخصیت خودشکوفا در بوستان و گلستان سعدی با رویکرد تطبیقی به نظریه راجرز
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ملک پور.فیروزه
علل و انگیزه های کاربرد مضامین تعلیمی در منظومۀ رامایانا بازسرودۀ ملامسیح پانیپتی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
موسوی جروکانی.سید حامد
بررسی طرحواره های تصویری حسد و حسرت در بوستان سعدی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
ن
ناجی.سعید
بازخوانی بابی از کلیله و دمنه (تحلیل باب شیر و شغال براساس مبانی داستانی فلسفه برای کودکان)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
نعمتی.فاروق
بررسی انگارههای تعلیمی در کتاب «ریاض الخلود» اثر ملا ابوبکر مصنّف چوری(اثرِ تقلیدیِ ناشناخته از گلستان سعدی)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
نوروز.مهدی
بررسی و تحلیل شاخصههای تعلیمی قابوسنامه در ارتباط با روابط والدین ـ فرزند براساس نظریۀ رمزگانهای پنجگانۀ رولان بارت
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
نیک پناه.منصور
تحلیل محتوای کتابهای فارسی دورۀ متوسطه اول براساس میزان توجه بر مؤلفههای تربیت اخلاقی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
نیکدار اصل.محمدحسین
کارکردهای درمانی عشق در غزل های حافظ
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
ی
یاوری.محمد
جزئینگری در مثنوی مولوی براساس نظریة اخلاق مراقبت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
یلمه ها.احمدرضا
بررسی مضامین تعلیمی در مثنوی ناشناختۀ ظهیر کرمانی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
یوسفی.عاطفه
بازخوانی بابی از کلیله و دمنه (تحلیل باب شیر و شغال براساس مبانی داستانی فلسفه برای کودکان)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
یوسفی.هادی
بررسی انگارههای تعلیمی در کتاب «ریاض الخلود» اثر ملا ابوبکر مصنّف چوری(اثرِ تقلیدیِ ناشناخته از گلستان سعدی)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]