م

  • مجیدی قهرودی.نسیم سیاست‌گذاری رسانه‌ای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامه‌های تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی تطبیقی شعارها و برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامه‌های کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدزاده.رعنا تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزش‌های فردی با میانجی‌گری انعطاف‌پذیری شناختی زنان شهر تهران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • محمدی.آناهیتا بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مظفری.افسانه بررسی تطبیقی شعارها و برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامه‌های کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ملکان.محسن الگوی جرم‌شناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • موحدی.رضا بازتاب سبک زندگی دینی در سریال‌های خانوادگی ماه رمضان (مطالعه موردی: شبکه‌های 1، 2 و 3) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • موسیوند.مریم تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزش‌های فردی با میانجی‌گری انعطاف‌پذیری شناختی زنان شهر تهران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مهدیان.حفیظه هویت جنسیتی برساختی در آثار سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]