ابراهیم زاده.رضا
طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکههای اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ابراهیمی.نرجس
بررسی جامعه شناختی رابطه شبکههای اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ارباب.طاهره
تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در بازاریابی موبایل
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اسدی طاری.محمدحسن
بررسی تطبیقی شعارها و برنامههای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اسدی.سکینه
سیاستگذاری رسانهای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامههای تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اعتباریان.اکبر
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]