بررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری
محورهای موضوعی : مدیریت رسانه
1 - عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق
( نویسنده و عهده دار مکاتبات)
کلید واژه: سانسور, رضامندی مخاطبان, وظایف وسایل ارتباط جمعی, مخاطب,
چکیده مقاله :
اطلاعات شاید گران بهاترین چیز برای هر کس، سازمان و هر جامعه ای باشد. با اطلاعات و کنترل آن می توان به همه چیزدسترسی یافت. این است که مسابقه ای بی وقفه برای بدست آوردن اطلاعات و کنترل آن میا ن طالبان قدرت آغاز شده وهمه می کوشند با تملک و در اختیار گرفتن رسانه ها، بردامنه قدرت خود بی افزایند
According to ever-increasing impact of media on the audience especially the press,it is necessary that we study the sense ofaudience and absorb them more .In this research we want to compare audience's satisfaction on Hamshahri and Iran newspaper and after that the media areable more absorb the audience and continue with more power and knowledge