جامه بزرگی.طیبه
تأثیر مهارتهای مدیریت کوانتومی مدیران در چابکی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی هوش سازمانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
جعفری.قاسم
طراحی مدل ساختاری توسعه فوتسال ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
جلالی.یوسف
بررسی چالشهای پیشروی ورزش شهروندی استان کردستان و ارائه مدل ارتقاء
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
جلیلوند.محمد
ارائه مدل بهبود مزیت رقابتی، اعتماد و نیات رفتاری نسبت به محصولات ورزشی در فروشگاههای ورزشی پیشرو در حوزه فناوری واقعیت افزوده (نمونه موردی: نسل Z)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
چ
چراغ بیرجندی.کاظم
بررسی رابطه دانش درک شده با انگیزه حفاظت در زمینه جرایم سایبری و نقش میانجی اعتماد اینترنتی در ورزشکاران لیگ برتر والیبال کشور
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
قاسمی.حمید
طراحی مدل ساختاری توسعه فوتسال ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
قدیمی.بهرام
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر ایجاد ظرفیت ها و بسترهای سیاسی در ورزش
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ک
کروکی.علی
ارزیابی و مقایسه طراحی وبسایتهای باشگاههای ورزشی خصوصی ایران بر مبنای دو روش WEB-QEM و WAI
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
کریمی.احسان
بررسی رابطه دانش درک شده با انگیزه حفاظت در زمینه جرایم سایبری و نقش میانجی اعتماد اینترنتی در ورزشکاران لیگ برتر والیبال کشور
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
کشاورز.محمد
واکاوی عوامل موثر بر بهبود ائتلاف سازی در ورزش
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کهندل.مهدی
آینده پژوهی مدیریت سازمان های ورزشی ایران در افق 1414
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
گ
گنجی.فرید
تحلیل ویژگیهای شخصیتی برند ورزشکاران حرفهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
گنجی.فرید
مرور شعف مشتری، استخراج مضامین تاثیرگذار: شعف مشتری در صنعت ورزش
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
م
محمد زاده.یونس
واکاوی عوامل موثر بر بهبود ائتلاف سازی در ورزش
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدی پاکروان.پروین
سنجش میزان تأثیرگذاری مزیت رقابتی در ورزش و جوانان
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محمدی.سردار
مرور شعف مشتری، استخراج مضامین تاثیرگذار: شعف مشتری در صنعت ورزش
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدیان مقدم.مهدی
تحلیل عوامل موثر بر تجاری سازی باشگاه های خصوصی ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
محمودیان.عابد
تحلیل ویژگیهای شخصیتی برند ورزشکاران حرفهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی هزاری.رسول
شناسایی پیشایندهای رضایت شغلی در بین کارکنان ادارات ورزش و جوانان کشور با رویکرد فراتحلیل
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مرتاضی.رضا
ارائه مدل بهبود مزیت رقابتی، اعتماد و نیات رفتاری نسبت به محصولات ورزشی در فروشگاههای ورزشی پیشرو در حوزه فناوری واقعیت افزوده (نمونه موردی: نسل Z)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مرسل.باقر
تحلیل عوامل اثرگذار در توسعه فعالیتهای ورزشی مبتنی بر آمایش سرزمین با رویکرد آیندهپژوهی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مقدم.رضا
شناسایی عوامل موثر بر چابکی استراتژیک مبتنی بر پایداری کسب و کارهای ورزشی در شرایط پاندمی کرونا
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
منتظری.امیر
طراحی و تبیین الگوی مدیریت چندفرهنگی در ورزش مدارس
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مهتاب.نوید
بررسی چالشهای پیشروی ورزش شهروندی استان کردستان و ارائه مدل ارتقاء
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مهدی پور.سجاد
ارائه الگوی توسعه راهبردهای استعدادیابی در فوتبال استان خوزستان (نظریه داده بنیاد)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]