• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 21
  • شماره1 دوره21
  • 1
    شماره 1 دوره 21 بهار 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
        فاطمه رضائی مرضیه دهقانی کیوان صالحی
        doi.org/10.71788/JSRE.2025.2252
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - سنتزپژوهی روش‌های تدریس زیست‌شناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
        ثریا میرشکاری نرگس کشتی آرای حمید عزیزی ملک آبادی
        doi.org/10.71788/JSRE.2025.1124084
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
        الناز  رشتی زاده رحمت اله  خسروی سمیرا حسینیان
        doi.org/10.71788/JSRE.2025.1128256
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی
        محمد جاودانی امین باقری کراچی مریم امیری
        doi.org/10.71788/JSRE.2025.1120615
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانه‌ای برای والدین دانش‌آموزان ابتدایی
        رضا جعفری هرندی سوسن بهرامی
        doi.org/10.71788/JSRE.2025.1130384
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامه‌های آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون
        وحيد بيكتاشي فائزه تقی پور مهرداد صادقی
        doi.org/10.71788/JSRE.2025.1130492
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی
        مریم سالاری حسین مؤمنی مهموئی احمد اکبری مهدی زیرک
        doi.org/10.71788/JSRE.2025.901258
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
        زهرا قادری ایلناز سجادیان محمد علی نادی
        doi.org/10.71788/JSRE.2025.900731
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - اعتبارسنجی مؤلفه‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
        لیلا  سلیمی مصطفي قادري معصومه‌السادات ابطحی عليرضا صادقي
        doi.org/10.71788/JSRE.2025.1184542
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی
        زهرا  شعبانی بشلی مجتبی رضایی راد
        doi.org/10.71788/JSRE.2025.900891
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود