ابوالقاسمی.زهرا
چالش های ناشی از مغایرت انتظارات والدین با برنامه درسی در دوره ابتدایی: واکاوی تجربیات معلمان
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
اسدیان.سیروس
چالش های ناشی از مغایرت انتظارات والدین با برنامه درسی در دوره ابتدایی: واکاوی تجربیات معلمان
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ایزدی.مهدی
ارائه مدلی از تفکر آموزگاران در خصوص بدفهمی¬های دانش¬آموزان در مفهوم محیط و مساحت: یک مطالعه داده- بنیاد
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
پ
پاکباز.زهرا
شناسایی عناصر کلیدی طراحی و اجرای اثربخش برنامه های درسی در دانشگاه ها: رویکرد محیط-آینده¬محور
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ت
ترک زاده.جعفر
شناسایی عناصر کلیدی طراحی و اجرای اثربخش برنامه های درسی در دانشگاه ها: رویکرد محیط-آینده¬محور
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ح
حاتمی.جواد
بازاندیشی در برنامه درسی علوم تجربی پایه هفتم (مبحث انرژی) براساس دو مولفه ساختار و انسجام دانش درون رشته ای و برون رشته ای از منظر چارچوب ایده های کلان
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خ
خراسانی.اباصلت
واکاوی آسیبهای برنامه درسی دوره ابتدایی در مناطق دوزبانه: مطالعهای کیفی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ر
ریحانی.ابراهیم
ارائه مدلی از تفکر آموزگاران در خصوص بدفهمی¬های دانش¬آموزان در مفهوم محیط و مساحت: یک مطالعه داده- بنیاد
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ز
زارع.محیا
ارائه مدلی از تفکر آموزگاران در خصوص بدفهمی¬های دانش¬آموزان در مفهوم محیط و مساحت: یک مطالعه داده- بنیاد
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
س
سامری کمریی.حمیدرضا
شناسايي و اولويت بندي صلاحیت های آموزشی مسئولین ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) کارخانه های صنعت فولاد کشور
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سرمدی.محمدرضا
شناسايي و اولويت بندي صلاحیت های آموزشی مسئولین ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) کارخانه های صنعت فولاد کشور
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ش
شعبانی فرد.مجید
شناسایی عناصر کلیدی طراحی و اجرای اثربخش برنامه های درسی در دانشگاه ها: رویکرد محیط-آینده¬محور
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ص
صادقی.علیرضا
تجربه زیسته یادگیری غیررسمی در مدارس رسمی: رویکرد پدیدارشناسی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ط
طاهری.فاطمه
طراحی الگوی برنامه درسی شهودی مبتنی بر بررسی زیبا شناسانه دیوان حافظ
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
طلایی.ابراهیم
بازاندیشی در برنامه درسی علوم تجربی پایه هفتم (مبحث انرژی) براساس دو مولفه ساختار و انسجام دانش درون رشته ای و برون رشته ای از منظر چارچوب ایده های کلان
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ع
عارفی.محبوبه
واکاوی آسیبهای برنامه درسی دوره ابتدایی در مناطق دوزبانه: مطالعهای کیفی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
علیزاده. زهرا
شناسایی و تحلیل چالش¬های آموزش مفاهیم درس علوم تجربی در دوره ابتدایی با تاکید بر ارائه راهکار برای رفع آن¬ها، یک مطالعه سنتزپژوهانه
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ق
قادری.مصطفی
تجربه زیسته یادگیری غیررسمی در مدارس رسمی: رویکرد پدیدارشناسی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ک
کشتی آرای.نرگس
طراحی الگوی برنامه درسی شهودی مبتنی بر بررسی زیبا شناسانه دیوان حافظ
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
گ
گودرزی.فاطمه
تجربه زیسته یادگیری غیررسمی در مدارس رسمی: رویکرد پدیدارشناسی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ل
لاریجانی.مریم
شناسايي و اولويت بندي صلاحیت های آموزشی مسئولین ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) کارخانه های صنعت فولاد کشور
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
م
معصومی فرد.مرجان
شناسايي و اولويت بندي صلاحیت های آموزشی مسئولین ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) کارخانه های صنعت فولاد کشور
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ملکی.حسن
تجربه زیسته یادگیری غیررسمی در مدارس رسمی: رویکرد پدیدارشناسی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مهرمحمدی.محمود
بازاندیشی در برنامه درسی علوم تجربی پایه هفتم (مبحث انرژی) براساس دو مولفه ساختار و انسجام دانش درون رشته ای و برون رشته ای از منظر چارچوب ایده های کلان
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
میردارمکاری. پریا
مقایسه اثربخشی آموزش علوم پایه دوم دوره ابتدایی با رویکرد استیم (STEAM) و روش سنتی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ن
نصرتی. شادی
بازاندیشی در برنامه درسی علوم تجربی پایه هفتم (مبحث انرژی) براساس دو مولفه ساختار و انسجام دانش درون رشته ای و برون رشته ای از منظر چارچوب ایده های کلان
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نورآبادی.سولماز
مقایسه اثربخشی آموزش علوم پایه دوم دوره ابتدایی با رویکرد استیم (STEAM) و روش سنتی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ی
یادگارزاده.غلامرضا
تجربه زیسته یادگیری غیررسمی در مدارس رسمی: رویکرد پدیدارشناسی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]
یاری قلی.بهبود
چالش های ناشی از مغایرت انتظارات والدین با برنامه درسی در دوره ابتدایی: واکاوی تجربیات معلمان
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1404]