ا

  • ابوالقاسمی.زهرا چالش های ناشی از مغایرت انتظارات والدین با برنامه درسی در دوره ابتدایی: واکاوی تجربیات معلمان [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • اسدیان.سیروس چالش های ناشی از مغایرت انتظارات والدین با برنامه درسی در دوره ابتدایی: واکاوی تجربیات معلمان [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • ایزدی.مهدی ارائه مدلی از تفکر آموزگاران در خصوص بدفهمی¬های دانش¬آموزان در مفهوم محیط و مساحت: یک مطالعه داده- بنیاد [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

پ

  • پاکباز.زهرا شناسایی عناصر کلیدی طراحی و اجرای اثربخش برنامه های درسی در دانشگاه ها: رویکرد محیط-آینده¬محور [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ت

  • ترک زاده.جعفر شناسایی عناصر کلیدی طراحی و اجرای اثربخش برنامه های درسی در دانشگاه ها: رویکرد محیط-آینده¬محور [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ح

  • حاتمی.جواد بازاندیشی در برنامه درسی علوم تجربی پایه هفتم (مبحث انرژی) براساس دو مولفه ساختار و انسجام دانش درون رشته ای و برون رشته ای از منظر چارچوب ایده های کلان [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

خ

  • خراسانی.اباصلت واکاوی آسیب‌های برنامه درسی دوره ابتدایی در مناطق دوزبانه: مطالعه‌ای کیفی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ر

  • ریحانی.ابراهیم ارائه مدلی از تفکر آموزگاران در خصوص بدفهمی¬های دانش¬آموزان در مفهوم محیط و مساحت: یک مطالعه داده- بنیاد [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ز

  • زارع.محیا ارائه مدلی از تفکر آموزگاران در خصوص بدفهمی¬های دانش¬آموزان در مفهوم محیط و مساحت: یک مطالعه داده- بنیاد [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

س

  • سامری کمریی.حمیدرضا شناسايي و اولويت بندي صلاحیت های آموزشی مسئولین ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) کارخانه های صنعت فولاد کشور [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سرمدی.محمدرضا شناسايي و اولويت بندي صلاحیت های آموزشی مسئولین ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) کارخانه های صنعت فولاد کشور [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ش

  • شعبانی فرد.مجید شناسایی عناصر کلیدی طراحی و اجرای اثربخش برنامه های درسی در دانشگاه ها: رویکرد محیط-آینده¬محور [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ص

  • صادقی.علیرضا تجربه زیسته یادگیری غیررسمی در مدارس رسمی: رویکرد پدیدارشناسی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ط

  • طاهری.فاطمه طراحی الگوی برنامه درسی شهودی مبتنی بر بررسی زیبا شناسانه دیوان حافظ [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • طلایی.ابراهیم بازاندیشی در برنامه درسی علوم تجربی پایه هفتم (مبحث انرژی) براساس دو مولفه ساختار و انسجام دانش درون رشته ای و برون رشته ای از منظر چارچوب ایده های کلان [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ع

  • عارفی.محبوبه واکاوی آسیب‌های برنامه درسی دوره ابتدایی در مناطق دوزبانه: مطالعه‌ای کیفی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • علیزاده. زهرا شناسایی و تحلیل چالش¬های آموزش مفاهیم درس علوم تجربی در دوره ابتدایی با تاکید بر ارائه راهکار برای رفع آن¬ها، یک مطالعه سنتزپژوهانه [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ق

  • قادری.مصطفی تجربه زیسته یادگیری غیررسمی در مدارس رسمی: رویکرد پدیدارشناسی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ک

  • کشتی آرای.نرگس طراحی الگوی برنامه درسی شهودی مبتنی بر بررسی زیبا شناسانه دیوان حافظ [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

گ

  • گودرزی.فاطمه تجربه زیسته یادگیری غیررسمی در مدارس رسمی: رویکرد پدیدارشناسی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ل

  • لاریجانی.مریم شناسايي و اولويت بندي صلاحیت های آموزشی مسئولین ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) کارخانه های صنعت فولاد کشور [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

م

  • معصومی فرد.مرجان شناسايي و اولويت بندي صلاحیت های آموزشی مسئولین ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) کارخانه های صنعت فولاد کشور [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • ملکی.حسن تجربه زیسته یادگیری غیررسمی در مدارس رسمی: رویکرد پدیدارشناسی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مهرمحمدی.محمود بازاندیشی در برنامه درسی علوم تجربی پایه هفتم (مبحث انرژی) براساس دو مولفه ساختار و انسجام دانش درون رشته ای و برون رشته ای از منظر چارچوب ایده های کلان [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • میردارمکاری. پریا مقایسه اثربخشی آموزش علوم پایه دوم دوره ابتدایی با رویکرد استیم (STEAM) و روش سنتی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ن

  • نصرتی. شادی بازاندیشی در برنامه درسی علوم تجربی پایه هفتم (مبحث انرژی) براساس دو مولفه ساختار و انسجام دانش درون رشته ای و برون رشته ای از منظر چارچوب ایده های کلان [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نورآبادی.سولماز مقایسه اثربخشی آموزش علوم پایه دوم دوره ابتدایی با رویکرد استیم (STEAM) و روش سنتی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]

ی

  • یادگارزاده.غلامرضا تجربه زیسته یادگیری غیررسمی در مدارس رسمی: رویکرد پدیدارشناسی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • یاری قلی.بهبود چالش های ناشی از مغایرت انتظارات والدین با برنامه درسی در دوره ابتدایی: واکاوی تجربیات معلمان [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1404]