ف

  • فرامرزپور.فاطمه تبیین ابعاد بازاریابی تجربی بر برندسازی گردشگری فرهنگی در شهرستان نیشابور [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • فرزاد بهتاش.محمد رضا مدیریت هوشمند شهری در بازآفرینی بافت‌های تاریخی با رویکرد مشارکت اجتماعی (مطالعه موردی: منطقه 12 تهران) [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فصیحی.حبیب الله تحلیل برخورداری و الگوی فضایی پراکنش خدمات عمومی در سطح محلات شهری (مورد مطالعه: منطقه 15 شهرداری تهران) [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1403]