فرامرزپور.فاطمه
تبیین ابعاد بازاریابی تجربی بر برندسازی گردشگری فرهنگی در شهرستان نیشابور
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
فرزاد بهتاش.محمد رضا
مدیریت هوشمند شهری در بازآفرینی بافتهای تاریخی با رویکرد مشارکت اجتماعی (مطالعه موردی: منطقه 12 تهران)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فصیحی.حبیب الله
تحلیل برخورداری و الگوی فضایی پراکنش خدمات عمومی در سطح محلات شهری (مورد مطالعه: منطقه 15 شهرداری تهران)
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]