احمدی.رضا
شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
اصغری.فرشته
بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
اکبری.بهزاد
بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
امیدزاده.رضوان
بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
ب
باقری.سید محمد
بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
بریم نژاد.ولی
تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
بریم نژاد.ولی
بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
پ
پراخودی مقدم.پرنیا
بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
پناهی وانانی.ماندانا
بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
ت
ترابی.فاطمه
بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
تیزرو.علی
شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
ج
جمشیدیان.محمد امین
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه در شهر اراک)
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
جوانمرد.حبیب اله
تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، بعد مسافت، رضایت مشتری و نیات رفتاری خریداران (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای شهروند تهران)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
ح
حاجی محمد علی.علی
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
حسینی.سمانه
تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، بعد مسافت، رضایت مشتری و نیات رفتاری خریداران (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای شهروند تهران)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
حمدی.کریم
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
خ
خواجویی.فاطمه
تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
خیری.بهرام
وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
د
درزیان عزیزی.عبدالهادی
بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
ر
رادی پور.ایمان
تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
رنجبریان.بهرام
بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
ز
زنده دل.احمد
بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
س
سرمد سعیدی.سهیل
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه در شهر اراک)
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
سلگی.محمد
ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
سمیعی نصر.محمود
وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
ش
شعبانی.رضا
بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
شمسی گوشکی.سجاد
ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
صادقی.تورج
بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
صمدی.رقیه
شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
ع
عبدالوند.مهری
بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
عبدالوند.مهری
برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا)
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
عظیم پور خورجین.محمد
وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
غفاری.هادی
بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
ف
فراهانی.حسن
بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط استان مرکزی
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
فقیهی.ابوالحسن
بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
ق
قاسمی.افشین
بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
قاسمی.پریا
بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
قاسمی.پریا
ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
قوچانی.فرخ
بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
گوهرجو.الهام
بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
م
محمدی پور.سیامک
شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
محمدی.اسفندیار
رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
محمودی.ادریس
بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
موجودی.امین
ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
میرحسینی.مریم
بررسی عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک توسط مشتریان شعب بانک صادرات شهرستان یزد
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
ن
ناظمی.جمشید
برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا)
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
ناقلی.الهام
رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
نایب زاده.شهناز
تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
نایب زاده.شهناز
بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
نجفی زاده.نادره السادات
ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
و
وظیفه دوست.حسین
بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
وظیفه دوست.حسین
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1392]
ه
هاشمنیا.شهرام
بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
هاشمی.محمد
بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1392]