م

  • محمدپور یقینی.حبیب بررسی درآمدزایی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در ایران [ دوره13, شماره 15 - پاییز سال 1403]
  • محمدپوری.محمد شبیه‌سازی ریاضی برای تعیین ارزش مالی بازیکنان والیبال ایران [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]
  • محمدی.فروغ بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان دیالی عراق [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]
  • محمدی.نصرالله شناسایی پیشایندهای موثر بر نیات رفتاری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس نظریه‌شناختی [ دوره13, شماره 13 - بهار سال 1403]
  • مرادی. محمدرضا شناسایی عوامل هم¬آفرینی ارزش و اثربخشی برند شرکت‌های دانش¬بنیان ورزش ایران [ دوره13, شماره 15 - پاییز سال 1403]
  • مرجانی.امیربابک بررسی عوامل موثر بر مبارزه با فساد بر اساس مطالعات تطبیقی کشورهای منتخب : با رویکرد مدیریت رفتار سازمانی (مورد مطالعه: اداره ورزش و جوانان استان مرکزی) [ دوره13, شماره 13 - بهار سال 1403]
  • مرسل.باقر بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی با استفاده از روش کیو [ دوره13, شماره 13 - بهار سال 1403]
  • معین.حمید رضا تأثیر قابلیت رسانه‌های اجتماعی برجذب مشتریان به باشگاه‌های ورزشی با توجه به نقش میانجی اعتماد کاربران [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]
  • مقدسی.مهرزاد ارائه مدل مؤلفه‌های آمادگی آموزش مجازی و آنلاین رشته¬های مختلف ورزشی [ دوره13, شماره 15 - پاییز سال 1403]
  • ملک حسینی.عباس بررسی عوامل مؤثر بر توسعه سیستم مدیریت یکپارچه گردشگری ورزشی ساحلی مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا [ دوره13, شماره 14 - تابستان سال 1403]
  • ملک محمدی فرادنبه.زیبا تحلیل عوامل اثرگذار بر بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]
  • موسی خانی.مرتضی بررسی قابلیت‌های سازمانی، کیفیت خدمات‌رسانی آنلاین به مشتریان و عوامل محیطی بر سهم بازار با نقش میانجی راهبردهای تسهیل‌کننده در محصولات آفرود(طبیعت گردی) گروه خودروسازی بهمن [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]
  • مومنی.خدایار بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان دیالی عراق [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]
  • مهدی پور.محمد بررسی درآمدزایی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در ایران [ دوره13, شماره 15 - پاییز سال 1403]
  • میرحسینی.سید محمد علی عوامل مؤثر بر بازاریابی پارتیزانی در ورزش ایران [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]
  • میرزایی.وحید بررسی ارتباط رهبری اخلاقی با بدبینی سازمانی: نقش میانجی قلدری سازمانی و شایعات در محیط کار [ دوره13, شماره 14 - تابستان سال 1403]