ا

  • احمدی.علی آزمون مدل نگرش به حامی بر قصد خرید در لیگ برتر فوتبال ایران با نقش میانجی تناسب حامی رویداد [ دوره13, شماره 15 - پاییز سال 1403]
  • اسداللهی.احسان شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برندسازی بنگاه¬های اقتصادی کوچک از طریق مشارکت در ورزش [ دوره13, شماره 14 - تابستان سال 1403]
  • اسماعیل زاده قندهاری.محمد رضا طراحی الگوی هویت برند ورزش شهروندی در ایران [ دوره13, شماره 14 - تابستان سال 1403]
  • اسماعیل زاده قهرمانی.محمد رضا تحلیل عوامل اثرگذار بر بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]
  • اسماعیلی.احمد شناسایی پیشایندهای موثر بر نیات رفتاری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس نظریه‌شناختی [ دوره13, شماره 13 - بهار سال 1403]
  • الغانم.سامان بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان دیالی عراق [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]
  • الهی.علیرضا عوامل مؤثر بر بازاریابی پارتیزانی در ورزش ایران [ دوره13, شماره 16 - زمستان سال 1403]
  • امامی.فرشاد شناسایی پیشایندهای موثر بر نیات رفتاری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس نظریه‌شناختی [ دوره13, شماره 13 - بهار سال 1403]
  • امانی سفیدان.هانیه شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برندسازی بنگاه¬های اقتصادی کوچک از طریق مشارکت در ورزش [ دوره13, شماره 14 - تابستان سال 1403]
  • امینی.علی رضا شناسایی عوامل هم¬آفرینی ارزش و اثربخشی برند شرکت‌های دانش¬بنیان ورزش ایران [ دوره13, شماره 15 - پاییز سال 1403]