اسدی.اسماعیل
ارائه ی الگوی سناریوهای موثر بر تعدیل منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان تهران با رویکرد آینده نگر
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
اسفندیاری مقدم.علیرضا
آیندهپژوهی تجارت الکترونیک در بخش صادرات محصولات کشاورزی ایران با رویکرد سناریونویسی
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
اسلام پناه.مریم
طراحی و اعتباریابی الگوی بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
اشرفی جو.بهمن
طراحی مدل استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی جهت پیش بینی سری های زمانی غیر خطی (مطالعه موردی : شاخص بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
اصغری زمانی.اکبر
توسعۀ منطقهای با رویکرد آیندهنگاری (مطالعهی موردی: استان کردستان)
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
امجدی.زهرا
توسعۀ منطقهای با رویکرد آیندهنگاری (مطالعهی موردی: استان کردستان)
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
امینی.سالار
ارائه الگوی توسعه پایدار با رویکرد انقلاب صنعتی 4 در صنعت خودرو ایران
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
ایرانزاده.سلیمان
طراحی مدل ارزیابی قابلیتهای نوآوری تکنولوژیک با رویکرد مدلسازی دینامیکی
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
ایرانزاده.سلیمان
ارایه مدل شکلگیری رفتار بوتلگینگ کارکنان و تأثیر آن بر بهبود عملکرد مدیریتی با نقش میانجی مدیریت دانش سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سایپا)
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
آ
آقااحمدی.قربانعلی
شناسایی متغیرهای رفتارهای پیشگیرانه در جامعه پذیری سازمانی در سازمانهای دولتی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
ب
باقرزاده خواجه.مجید
ارایه مدل شکلگیری رفتار بوتلگینگ کارکنان و تأثیر آن بر بهبود عملکرد مدیریتی با نقش میانجی مدیریت دانش سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سایپا)
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
بزی.افشین
آیندهپژوهی تجارت الکترونیک در بخش صادرات محصولات کشاورزی ایران با رویکرد سناریونویسی
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
بیک زاد.جعفر
ارائه الگوی توسعه پایدار با رویکرد انقلاب صنعتی 4 در صنعت خودرو ایران
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
ت
تقی زاده.هوشنگ
ارایه مدل شکلگیری رفتار بوتلگینگ کارکنان و تأثیر آن بر بهبود عملکرد مدیریتی با نقش میانجی مدیریت دانش سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سایپا)
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
ح
حسن پور امنیه.فرازنده
ارائه الگوی تأمین مالی جمعی و بررسی نقش آن در ایجاد نوآوری در کسبوکار
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
حسینی.فریبا
ارائه الگوی تأمین مالی جمعی و بررسی نقش آن در ایجاد نوآوری در کسبوکار
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تفاوت زنان نسل زد و وای در خریدهای الکترونیکی در طی دوران کووید 19
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
خ
خادمی.طیبه
ارائه الگوی تأمین مالی جمعی و بررسی نقش آن در ایجاد نوآوری در کسبوکار
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
خداداده.ندا
طراحی و اعتباریابی الگوی بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
د
دانش فرد.کرم اله
الگوی دیدهبانی خطمشیهای عمومی با تاکید بر عصر دیجیتال(مورد مطالعه: نظام بانکی)
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
داودی.حسین
مدل یابی ساختاری عوامل موثر بر فراموشی سازمانی (مطالعه موردی در سازمان صنعت، معدن و تجارت)
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
ذ
ذوالفقاری زعفرانی.رشید
ارائه ی الگوی سناریوهای موثر بر تعدیل منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان تهران با رویکرد آینده نگر
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
ر
رحمانی.کمال الدین
طراحی مدل استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی جهت پیش بینی سری های زمانی غیر خطی (مطالعه موردی : شاخص بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
رضوی.سید محمد حسین
تدوین سناریو های آینده شایستگی مدیران ورزشی با مدیریت کلاس جهانی در صنعت ورزش ایران
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
ز
زاهدی.شمس السادات
طراحی مدل دینامیکی ساختار و فرایندهای کسب و کار شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در افق1406
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
س
ساعتی قره موسی.امامعلی
ارایه مدل شکلگیری رفتار بوتلگینگ کارکنان و تأثیر آن بر بهبود عملکرد مدیریتی با نقش میانجی مدیریت دانش سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سایپا)
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
ستاری.صدرالدین
مدل یابی ساختاری عوامل موثر بر فراموشی سازمانی (مطالعه موردی در سازمان صنعت، معدن و تجارت)
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
سمیعی.روح اله
آیندهپژوهی تجارت الکترونیک در بخش صادرات محصولات کشاورزی ایران با رویکرد سناریونویسی
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
سنگی نورپور.عباسقلی
ارائه الگوی توسعه پایدار با رویکرد انقلاب صنعتی 4 در صنعت خودرو ایران
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
سید فضلی. سید هادی
تاثیر عشق و تعهد به برند بر وفاداری به برند در آینده، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در انتخاب و خرید گوشی هوشمند
[
دوره35,
شماره
139
- زمستانسال
1403]
ش
شکیب.اسما
مطالعه تاثیر هوشمندی تکنولوژی بر هوشمندی رقابتی در شرکت پترو صنعت گامرون
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
ص
صالحی امیری.سید رضا
ارایه الگوی نوین سنجش میزان کامیابی بر اساس مبانی مدیریت فرهنگی ملی ایران
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
صداقتی پور.امین
شناسایی روشهای هوشمندی فناوری و ویژگیهای آنها و طراحی یک مدل انتخاب از میان روشهای هوشمندی فناوری
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
ط
طالبی.بهنام
آیندهپژوهی توسعۀ حرفهای مدیران مدارس در افق 1404 با رویکرد سناریونویسی
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
طلوعی اشلقی.عباس
طراحی مدل ارزیابی قابلیتهای نوآوری تکنولوژیک با رویکرد مدلسازی دینامیکی
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
ع
علوی متین.یعقوب
طراحی مدل استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی جهت پیش بینی سری های زمانی غیر خطی (مطالعه موردی : شاخص بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
ف
فقهی فرهمند.ناصر
طراحی مدل استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی جهت پیش بینی سری های زمانی غیر خطی (مطالعه موردی : شاخص بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
فلاحی.منیژه
ارائه الگوی توسعه پایدار با رویکرد انقلاب صنعتی 4 در صنعت خودرو ایران
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
ق
قنادزاده.فائزه
طراحی مدل دینامیکی ساختار و فرایندهای کسب و کار شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در افق1406
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
قنبری.ابوالفضل
توسعۀ منطقهای با رویکرد آیندهنگاری (مطالعهی موردی: استان کردستان)
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
قورچیان.نادرقلی
واکاوی عوامل موثر بر توانمندسازی زنان هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
ک
کازرونی.حنیف
شناسایی روشهای هوشمندی فناوری و ویژگیهای آنها و طراحی یک مدل انتخاب از میان روشهای هوشمندی فناوری
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
کاویانی.الهام
طراحی و اعتباریابی الگوی بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
کشتهگر.عبدالعلی
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر ارزشیابی خطمشیهای توسعه صنعتی با رویکرد آیندهنگاری
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
کوهی.سعیده
واکاوی عوامل موثر بر توانمندسازی زنان هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
کیاکجوری.داود
شناسایی متغیرهای رفتارهای پیشگیرانه در جامعه پذیری سازمانی در سازمانهای دولتی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
م
محدث خالصی.سیدمحمدرضا
شناسایی متغیرهای رفتارهای پیشگیرانه در جامعه پذیری سازمانی در سازمانهای دولتی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
محمد داودی.امیرحسین
واکاوی عوامل موثر بر توانمندسازی زنان هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
محمدخانی.کامران
واکاوی عوامل موثر بر توانمندسازی زنان هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
محمدی.شهرام
طراحی مدل ارزیابی قابلیتهای نوآوری تکنولوژیک با رویکرد مدلسازی دینامیکی
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
محمدی.فروغ
تدوین سناریو های آینده شایستگی مدیران ورزشی با مدیریت کلاس جهانی در صنعت ورزش ایران
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
مختاری بایع کلایه.مهران
شناسایی متغیرهای رفتارهای پیشگیرانه در جامعه پذیری سازمانی در سازمانهای دولتی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
مزروعی نصرابادی.اسماعیل
آیندهپژوهی اثر شلاقی در زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
معتدل.محمدرضا
طراحی مدل ارزیابی قابلیتهای نوآوری تکنولوژیک با رویکرد مدلسازی دینامیکی
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
ملکی آوارسین.صادق
آیندهپژوهی توسعۀ حرفهای مدیران مدارس در افق 1404 با رویکرد سناریونویسی
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
منتظری.محمد
طراحی مدل دینامیکی ساختار و فرایندهای کسب و کار شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در افق1406
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
موسوی.فرانک
طراحی و اعتباریابی الگوی بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
میرابی.وحیدرضا
تاثیر عشق و تعهد به برند بر وفاداری به برند در آینده، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در انتخاب و خرید گوشی هوشمند
[
دوره35,
شماره
139
- زمستانسال
1403]
مير.سيد محسن
ارایه الگوی نوین سنجش میزان کامیابی بر اساس مبانی مدیریت فرهنگی ملی ایران
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
ن
نارویی.نادر
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر ارزشیابی خطمشیهای توسعه صنعتی با رویکرد آیندهنگاری
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
نارویی.نادر
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر ارزشیابی خطمشیهای توسعه صنعتی با رویکرد آیندهنگاری
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
نخستین گلدوست.اصغر
مدل یابی ساختاری عوامل موثر بر فراموشی سازمانی (مطالعه موردی در سازمان صنعت، معدن و تجارت)
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
نعامی.عبداله
طراحی و تبیین الگوی تبلیغات اثربخش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در صنعت کسب و کارهای آموزشی
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
نعمتی.بهروز
تدوین روند اجرای نظام مدیریت دانش در بخش بازاریابی بین المللی صنعت نفت
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
نوروزی.طهمورث
ارائه ی الگوی سناریوهای موثر بر تعدیل منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان تهران با رویکرد آینده نگر
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
نیکو مرام.هاشم
ارایه الگوی نوین سنجش میزان کامیابی بر اساس مبانی مدیریت فرهنگی ملی ایران
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
و
وظیفه دوست.حسین
تدوین روند اجرای نظام مدیریت دانش در بخش بازاریابی بین المللی صنعت نفت
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
وفائی.امیر
الگوی دیدهبانی خطمشیهای عمومی با تاکید بر عصر دیجیتال(مورد مطالعه: نظام بانکی)
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
ه
هاشمی.سید محمود
طراحی و تبیین الگوی تبلیغات اثربخش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در صنعت کسب و کارهای آموزشی
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
ی
یعقوبی.داود
طراحی و تبیین الگوی تبلیغات اثربخش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در صنعت کسب و کارهای آموزشی
[
دوره35,
شماره
137
- تابستانسال
1403]
یوسفی گل افشانی.طاهره
مطالعه تاثیر هوشمندی تکنولوژی بر هوشمندی رقابتی در شرکت پترو صنعت گامرون
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
یوسفی.امیر
آیندهپژوهی توسعۀ حرفهای مدیران مدارس در افق 1404 با رویکرد سناریونویسی
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]