سنجش رضایت مشتری برای دستیابی به شاخصی قابل استفاده در نظام ارزیابی عملکرد امور شعب بانکها (مطالعه موردی در یکی از بانکهای شهر تهران)
محورهای موضوعی : مدیریت بازرگانی- بازرگانیناصر ناهید 1 , رحیم احسانی 2 , شهرام هاشم نیا 3
1 - دانشجوی کارشناسی ارشد. دانشکده مدیریت. دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد. نجف آباد. ایران
2 - عضو هیات علمی و استادیار. پژوهشی پژوهشگاه فضایی ایران. پژوهشکده سامانه های حمل و نقل فضایی. تهران. ایران
3 - عضو هیات علمی و استاد یار. دانشگاه پیام نور. گروه مدیریت. صندوق پستی 3697-19395. تهران. ایران
کلید واژه:
چکیده مقاله :