ا

  • ادیب صابر. فهیمه شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمان‌های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ارشادی رابری.الهام شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمان‌های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اسداللهی.احسان ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اسفندیاری.علیرضا تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اسماعیل زاده قندهاری.محمدرضا بازاریابی عصبی فرآیندهای شناختی مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی همزمان با مشاهده برندهای داخلی و خارجی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • اسماعیل زاده قهرمانی.محمد رضا طراحی مدل راهبردهای شبکه‌سازی رسانه‌ای در نظام اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش به‌منظور رشد بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اصفهانی‌نیا.اکرم ارتباط‏ بین‏ مدیریت‏ جهادی‏ با‏ عملکرد‏ مدیران‏ اماکن‏ ورزشی‏ استان‏ گلستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • افکار.عادل شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فناوری مالی در پوشاک ورزشی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • المعموری.محمد عبیس کرنفل شناسایی پیشران‌های توسعه ورزش حرفه‌ای کشور عراق [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امامی.فرشاد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اقتصاد گردشگری ورزشی ایران بر اساس روش‌ای اچ پی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • امیرحسینی.علی اصغر مدل جهانی سازی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • انگوری.پریسا تأثیر‏ ارزش‏ ویژه‏ برند‏ بر‏ ارزش‏ ادراک‌شده‏ و‏ قصد‏ خرید‏ مجدد‏ مشتریان‏ محصولات‏ ورزشی‏ برند‏ مجید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایرجی نقندر.رامین استانداردسازی پرسشنامه مبادله اجتماعی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایزدی.بهزاد ارائه مدل توسعه تاب‌آوری سازمان‌های ورزشی از طریق شایستگی‌های عملکرد مجازی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

آ

  • آجودان قرائی.ریحانه بازاریابی عصبی فرآیندهای شناختی مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی همزمان با مشاهده برندهای داخلی و خارجی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • آرازشی.نگار تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب تناسب صحه‏ گذار [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • آزادی فر.صغری شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه‏ سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ب

  • بادامی.رخساره آموزش و مدیریت دانش ذهنی والدین فوتبالیست نوجوان در پیش فصل یک مطالعه اقدام پژوهی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • باقریان فرح آبادی.محسن شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • باقریان فرح آبادی.محسن طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • برزگر یزدی.زهرا شناسایی و بسط الگوهای منحصر به فرد مصرفی بانوان در حوزه کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بشیری.مهدی شناسایی مولفه‏ های ‏تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه ‏های ‏ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بهرامی.شهاب ارائة الگو فرآیندی مدیریت سرکوب مالی در فوتبال حرفه‏ای ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بهلکه.طاهر تحلیل نقش رسانه‏ های جمعی در تشویق کارکنان به سوت زنی در سازمان‏ های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • بی نیاز.سید عباس شناسایی موانع تضعیف کننده بلوغ ورزش نخبه ايران و ارائه راهکار [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

پ

  • پاسبان.محسن شناسایی موانع تضعیف کننده بلوغ ورزش نخبه ايران و ارائه راهکار [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • پوررنجبر.محمد تحلیل شاخص‌های توسعة کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی دانشگاه‌ فنی وحرفه ‏ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ت

  • تجاری.فرشاد تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب تناسب صحه‏ گذار [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • تقی پور غربی.محمد ارائة الگو فرآیندی مدیریت سرکوب مالی در فوتبال حرفه‏ای ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • تهامی.احسان بازاریابی عصبی فرآیندهای شناختی مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی همزمان با مشاهده برندهای داخلی و خارجی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ج

  • جلیلوند.محمد الگوی صلاحیت فنی مدیران حرفه‌ای باشگاه‏های فوتبال ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • جوهری.مجتبی مدل جهانی سازی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

چ

  • چراغ بیرجندی.کاظم طراحی مدل راهبردهای شبکه‌سازی رسانه‌ای در نظام اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش به‌منظور رشد بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ح

  • حاجی انزهایی.سیده زهرا طراحی مدل شاخص‌های انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • حامی.محمد الگوی راهبردی آموزش کارآفرینی ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حسن زاده.علی تحلیل شاخص‌های توسعة کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی دانشگاه‌ فنی وحرفه ‏ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسینی.عماد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اقتصاد گردشگری ورزشی ایران بر اساس روش‌ای اچ پی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • حکاک زاده.مینا پیشران‌های ائتلاف‌سازی بین‌المللی در کُشتی با تأکید بر ظرفیت‌های رسانه‌ای [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حمیدعبدالوهاب.احسان تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه ‏های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حیدری.سید عباس شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

خ

  • خرازیان.شهریار ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خسروزاده اکرم.صمد الگوی صلاحیت فنی مدیران حرفه‌ای باشگاه‏های فوتبال ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • خلیل محمد بهینه.مصطفی تاثیر‏ ‏توسعه‏ ‏بخش‏ ‏ورزش‏ ‏بر‏ ‏رفاه‏ ‏اجتماعی‏ ‏با‏ ‏در‏ ‏نظر‏ ‏گرفتن‏ ‏نقش‏ ‏آستانه‏ ‏ای‏ ‏درآمدهای‏ ‏نفتی‏ ‏دولت:‏ ‏مورد‏ ‏کشورهای‏ ‏منتخب‏ ‏نفتی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • خندان.اسماعیل شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

د

  • دایی کریم زاده.سعید تاثیر‏ ‏توسعه‏ ‏بخش‏ ‏ورزش‏ ‏بر‏ ‏رفاه‏ ‏اجتماعی‏ ‏با‏ ‏در‏ ‏نظر‏ ‏گرفتن‏ ‏نقش‏ ‏آستانه‏ ‏ای‏ ‏درآمدهای‏ ‏نفتی‏ ‏دولت:‏ ‏مورد‏ ‏کشورهای‏ ‏منتخب‏ ‏نفتی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • دخیل.علی عطیه شناسایی پیشران‌های توسعه ورزش حرفه‌ای کشور عراق [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • دخیل.علی عطیه شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ر

  • رحیمی سرشبادرانی.قاسم شناسایی پیشران‌های توسعه ورزش حرفه‌ای کشور عراق [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رحیمی سرشبادرانی.قاسم شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رحیمی نیک.اعظم شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رستگار رودبارکی.مجتبی ارتباط‏ بین‏ مدیریت‏ جهادی‏ با‏ عملکرد‏ مدیران‏ اماکن‏ ورزشی‏ استان‏ گلستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ریوندی. فهیمه فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش‏ آموزان ایرانی در فعالیت ‏های ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ز

  • زارعی.علی طراحی مدل شاخص‌های انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • زند.علیرضا شناسایی عوامل موثر در مدیریت رفتار چهره‏های مشهور ورزشی در فضای مجازی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

س

  • سبزمیدانی.مهرناز الگوی راهبردی آموزش کارآفرینی ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سراج. سارا تاثیر سواد رسانه‌ای بر توسعه گردشگری ورزشی در کویر کشور (مورد مطالعاتی: کویر منطقه مقصودلو در شهر هریس) [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • سلیمانی.مجید شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فناوری مالی در پوشاک ورزشی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ش

  • شاه منصوری.رضا امکان‌سنجی توسعة قرارداد‌های الکترونیکی بر اساس رویه قضایی فوتبال حرفه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شاه منصوری.عزت اله امکان‌سنجی توسعة قرارداد‌های الکترونیکی بر اساس رویه قضایی فوتبال حرفه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شجاعی.وحید الگوی راهبردی آموزش کارآفرینی ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شریفی رنانی.حسین تاثیر‏ ‏توسعه‏ ‏بخش‏ ‏ورزش‏ ‏بر‏ ‏رفاه‏ ‏اجتماعی‏ ‏با‏ ‏در‏ ‏نظر‏ ‏گرفتن‏ ‏نقش‏ ‏آستانه‏ ‏ای‏ ‏درآمدهای‏ ‏نفتی‏ ‏دولت:‏ ‏مورد‏ ‏کشورهای‏ ‏منتخب‏ ‏نفتی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • شریفی رنانی.حسین تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه ‏های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شعبانی مقدم.کیوان ارائه مدل توسعه تاب‌آوری سازمان‌های ورزشی از طریق شایستگی‌های عملکرد مجازی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شیخ فخرالدینی.محمد پیشران‌های ائتلاف‌سازی بین‌المللی در کُشتی با تأکید بر ظرفیت‌های رسانه‌ای [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شیخعلی زاده.محبوب شناسایی مولفه‏ های ‏تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه ‏های ‏ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شیخعلی زاده.محبوب تأثیر‏ ارزش‏ ویژه‏ برند‏ بر‏ ارزش‏ ادراک‌شده‏ و‏ قصد‏ خرید‏ مجدد‏ مشتریان‏ محصولات‏ ورزشی‏ برند‏ مجید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ص

  • صابونچی.رضا مدل جهانی سازی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • صابونچی.رضا شناسایی عوامل موثر در مدیریت رفتار چهره‏های مشهور ورزشی در فضای مجازی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • صفانیا.علی محمد شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صفانیا.علی محمد طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفری.امید مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صفری.امید شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه‏ سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفری.غلامرضا مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صفری.غلامرضا شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه‏ سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صولتی.مهناز شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ع

  • عبود علی التمیمی.معن تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه ‏های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • عزیزیان کهن.نسرین تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عسگری.اسرا تحلیل نقش رسانه‏ های جمعی در تشویق کارکنان به سوت زنی در سازمان‏ های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • علمیه.علیرضا شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمان‌های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • علیزاده تمیز.علیرضا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • عمرانی.پگاه اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

غ

  • غفاری.هادی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه‏ سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • غنایی چمن آباد.علی بازاریابی عصبی فرآیندهای شناختی مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی همزمان با مشاهده برندهای داخلی و خارجی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ف

  • فراهانی.ابوالفضل استانداردسازی پرسشنامه مبادله اجتماعی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فراهانی.ابوالفضل طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • فرزادفر.مونا ارائة الگو فرآیندی مدیریت سرکوب مالی در فوتبال حرفه‏ای ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فریجی.احمد علی حسین شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • فلاح.زین العابدین ارتباط‏ بین‏ مدیریت‏ جهادی‏ با‏ عملکرد‏ مدیران‏ اماکن‏ ورزشی‏ استان‏ گلستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فلاح.زین العابدین تحلیل نقش رسانه‏ های جمعی در تشویق کارکنان به سوت زنی در سازمان‏ های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • فهیم دوین.حسن طراحی مدل راهبردهای شبکه‌سازی رسانه‌ای در نظام اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش به‌منظور رشد بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ق

  • قاسمی نژاددهکردی.آتوسا شناسایی عوامل موثر بر توسعه دولت الکترونیک در وزارت ورزش و جوانان: یک مطالعه کیفی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • قاسمی.حمید استانداردسازی پرسشنامه مبادله اجتماعی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قبادی.سارا تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه ‏های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • قربانی.سعید ارتباط‏ بین‏ مدیریت‏ جهادی‏ با‏ عملکرد‏ مدیران‏ اماکن‏ ورزشی‏ استان‏ گلستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ک

  • کوثری. نجف شناسایی عوامل موثر در مدیریت رفتار چهره‏های مشهور ورزشی در فضای مجازی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • کهندل.مهدی فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش‏ آموزان ایرانی در فعالیت ‏های ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

م

  • ماجدی.نیما شناسایی و بسط الگوهای منحصر به فرد مصرفی بانوان در حوزه کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • متین نیا.نگار طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمدزاده کلخوران. فاطمه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اقتصاد گردشگری ورزشی ایران بر اساس روش‌ای اچ پی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • محمدیان.سیاوش شناسایی مولفه‏ های ‏تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه ‏های ‏ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مرادی.الهام شناسایی عوامل موثر بر توسعه دولت الکترونیک در وزارت ورزش و جوانان: یک مطالعه کیفی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مرزه نعمه راضی.مناف تاثیر‏ ‏توسعه‏ ‏بخش‏ ‏ورزش‏ ‏بر‏ ‏رفاه‏ ‏اجتماعی‏ ‏با‏ ‏در‏ ‏نظر‏ ‏گرفتن‏ ‏نقش‏ ‏آستانه‏ ‏ای‏ ‏درآمدهای‏ ‏نفتی‏ ‏دولت:‏ ‏مورد‏ ‏کشورهای‏ ‏منتخب‏ ‏نفتی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مشکاتی.زهره آموزش و مدیریت دانش ذهنی والدین فوتبالیست نوجوان در پیش فصل یک مطالعه اقدام پژوهی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مقدسی.مهرزاد ارائه مدل توسعه تاب‌آوری سازمان‌های ورزشی از طریق شایستگی‌های عملکرد مجازی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مقدم.امیر ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ملک محمدی فرادنبه.زیبا طراحی مدل راهبردهای شبکه‌سازی رسانه‌ای در نظام اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش به‌منظور رشد بالندگی حرفه‌ای دبیران تربیت‌بدنی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • منتظر.مهدی امکان‌سنجی توسعة قرارداد‌های الکترونیکی بر اساس رویه قضایی فوتبال حرفه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • منوچهری نژاد.محسن تحلیل شاخص‌های توسعة کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی دانشگاه‌ فنی وحرفه ‏ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • منوچهری نژاد.محسن پیشران‌های ائتلاف‌سازی بین‌المللی در کُشتی با تأکید بر ظرفیت‌های رسانه‌ای [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • موسوی فخر.سیدمحمد شناسایی عوامل موثر بر توسعه دولت الکترونیک در وزارت ورزش و جوانان: یک مطالعه کیفی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مولوی نیا.شیوا آموزش و مدیریت دانش ذهنی والدین فوتبالیست نوجوان در پیش فصل یک مطالعه اقدام پژوهی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهدوی.اکبر تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میرانی.کاوه تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب تناسب صحه‏ گذار [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مینایی.سعیده مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ن

  • نادری نسب.مهدی شناسایی موانع تضعیف کننده بلوغ ورزش نخبه ايران و ارائه راهکار [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نادری نسب.مهدی شناسایی و بسط الگوهای منحصر به فرد مصرفی بانوان در حوزه کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نجفی.زهرا تاثیر سواد رسانه‌ای بر توسعه گردشگری ورزشی در کویر کشور (مورد مطالعاتی: کویر منطقه مقصودلو در شهر هریس) [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نشاطی زنوز.ابوالفضل الگوی صلاحیت فنی مدیران حرفه‌ای باشگاه‏های فوتبال ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نظری.رسول شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نظری.رسول شناسایی پیشران‌های توسعه ورزش حرفه‌ای کشور عراق [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نقی زاده باقی.عباس تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوبخت.فرزاد تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوربخش.پریوش فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش‏ آموزان ایرانی در فعالیت ‏های ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوربخش.مهوش فراترکیب عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت دانش‏ آموزان ایرانی در فعالیت ‏های ورزشی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوروز.امیر شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فناوری مالی در پوشاک ورزشی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نوری قره تکن.علی تحلیل نقش رسانه‏ های جمعی در تشویق کارکنان به سوت زنی در سازمان‏ های ورزشی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نیکنام.محمد شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه‏ سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

و

  • ویسی.کوروش شناسایی مولفه‏ های ‏تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه ‏های ‏ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]