ا

  • ادیب.یوسف مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس یادگیری مبتنی بر مسئله و سخنرانی بر هیجان‎های پیشرفت تحصیلی [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • ادیب.یوسف اثربخشی مداخله‏ های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل‏ ورزی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • اسدی.محمدمهدی نقش واسطه‌ای استحکام من در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و نشانه های افسردگی [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]
  • امیری.سهراب ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه حرمت خود مشروط نوجوانان [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • امیری.شعله تحول شناختی از دوره نوجوانی تا بزرگسالی: عملیات انتزاعی [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]

ب

  • بارانیان.سحر پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای حرمت خود [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • بدری.رحیم مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس یادگیری مبتنی بر مسئله و سخنرانی بر هیجان‎های پیشرفت تحصیلی [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • بردبار.مریم نقش واسطه ای فرایندهای نظام خود و هیجان های تحصیلی در رابطه بین محیط حامی خودپیروی و درگیری تحصیلی [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • بشارت.محمد علی نقش واسطه‌ای استحکام من در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و نشانه های افسردگی [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]
  • بشارت.محمد علی مقیاس مشکلات بین شخصی-30 :پرسشنامه، روش اجرا و نمره گذاری [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • بشارت.محمد علی پیش‌بینی شاخص‌های دلبستگی فرزندان براساس شاخص‌های دلبستگی والدین: مطالعه بین نسلی [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • بشارت.محمد علی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان: روش‌اجرا و نمره‌گذاری [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]

پ

  • پارویی.مهدی تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی برکنش‌های اجرایی نوجوانان مبتلا به اختلال تنیدگی پس ‎ضربه‌ای [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • پاکدامن.شهلا اثربخشی آموزش گوش‎دادن احترام‎آمیز به کودکان بر بهزیستی روان‌شناختی مادران [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • پاکدامن.شهلا رابطه بین خودناتوان‌سازی و حرمت خود ناپایدار: نقش واسطه‌ای ترس‌ از‌ ارزیابی منفی [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • پناغی.لیلی تحلیل عاملی تأییدی و اعتباریابی سیاهه خودنظم‎جویی نوجوانان [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]

ج

  • جباری.آرزو پیش‌بینی شاخص‌های دلبستگی فرزندان براساس شاخص‌های دلبستگی والدین: مطالعه بین نسلی [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • جلالی.محمدرضا نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی مثبت و منفی در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]
  • جمالی.مرضیه نقش هدف ‎های پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطه‌گری انتظار پیامد و یادگیری خود‌نظم‌جو [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]

چ

  • چگینی.طوبی نقش واسطه‌ای انگیزش درونی در رابطه بین ادراک از سبک‎های والدگری و تاب‌آوری تحصیلی [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]

ح

  • حجازی.الهه نقش واسطه‌ای انگیزش درونی در رابطه بین ادراک از سبک‎های والدگری و تاب‌آوری تحصیلی [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • حسنی.جعفر اعتبار، روایی و ساختار عاملی تأییدی پرسشنامه‌ نظم‌جویی هیجان نوجوانان [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]
  • حسنی.جعفر تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی برکنش‌های اجرایی نوجوانان مبتلا به اختلال تنیدگی پس ‎ضربه‌ای [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • حیدری.محمود اثربخشی آموزش گوش‎دادن احترام‎آمیز به کودکان بر بهزیستی روان‌شناختی مادران [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • حیدری.محمود رابطه بین خودناتوان‌سازی و حرمت خود ناپایدار: نقش واسطه‌ای ترس‌ از‌ ارزیابی منفی [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]

خ

  • خادمی.مژگان اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به مادران دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ فزون‌کنشی بر ارتقای تعامل والد-کودک [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • خرمایی.فرهاد تبیین خردمندی بر اساس هوش موفق و خودکارآمدی مقابله [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]

د

  • داودوندی.فرزانه فرایندهای ارزیابی شناختی هیجان‌های پیشرفت و تعهد تحصیلی: تحلیل واسطه‌ای [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • دمرچلی.نسیم نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی مثبت و منفی در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]
  • دهشیری.غلامرضا عادت‎های غذایی سال‌های اولیه زندگی و سبک‌های دلبستگی در دختران فربه [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • دهقانی.محسن ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]

ز

  • زغیبی قناد.سیمین پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای حرمت خود [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • زهرایی.شقایق عادت‎های غذایی سال‌های اولیه زندگی و سبک‌های دلبستگی در دختران فربه [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]

س

  • سام دلیری.سرور تحلیل عاملی تأییدی و اعتباریابی سیاهه خودنظم‎جویی نوجوانان [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • سعادتی.مهسا پیش‌بینی شاخص‌های دلبستگی فرزندان براساس شاخص‌های دلبستگی والدین: مطالعه بین نسلی [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]

ش

  • شکری.امید فرایندهای ارزیابی شناختی هیجان‌های پیشرفت و تعهد تحصیلی: تحلیل واسطه‌ای [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • شلانی.بیتا اثربخشی ترسیم‎گری گروهی بر کاهش پرخاشگری دانش‌آموزان فزون‌کنش-پرخاشگر [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]

ص

  • صمیمی.زبیر تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی برکنش‌های اجرایی نوجوانان مبتلا به اختلال تنیدگی پس ‎ضربه‌ای [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]

ع

  • عابد.نازنین اثربخشی آموزش گوش‎دادن احترام‎آمیز به کودکان بر بهزیستی روان‌شناختی مادران [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • عابدی.احمد تحول هیجانی کودکان درخودمانده بر اساس مدل تحولی تفاوت‌های فردی [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • عرب محبی شهرابی.عطیه رابطه بین خودناتوان‌سازی و حرمت خود ناپایدار: نقش واسطه‌ای ترس‌ از‌ ارزیابی منفی [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • علی زاده.محسن پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای حرمت خود [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]

غ

  • غلامعلی لواسانی.مسعود نقش واسطه‌ای انگیزش درونی در رابطه بین ادراک از سبک‎های والدگری و تاب‌آوری تحصیلی [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • غلامعلی لواسانی.مسعود نقش واسطه‌ای استحکام من در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و نشانه های افسردگی [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]

ف

  • فتح آبادی.جلیل اثربخشی مداخله شناختی-رفتاری متمرکز بر والد-‌کودک بر مشکلات رفتاری کودکان آزاردیده‌ جسمی و شیوه‎های والدینی [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • فرامرزی.سالار تحول هیجانی کودکان درخودمانده بر اساس مدل تحولی تفاوت‌های فردی [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • فولادچنگ.محبوبه تبیین علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده: نقش واسطه‌ا‌ی ابرازگری هیجانی [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]

ق

  • قربانی.رقیه تبیین خردمندی بر اساس هوش موفق و خودکارآمدی مقابله [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • قمرانی.امیر تحول هیجانی کودکان درخودمانده بر اساس مدل تحولی تفاوت‌های فردی [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • قمرانی.امیر مقایسه تحمل درماندگی و ترس از مسخره شدن در همشیرهای کودکان با و بدون اختلال طیف درخودماندگی [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]

ک

  • کاظمی.رویا عادت‎های غذایی سال‌های اولیه زندگی و سبک‌های دلبستگی در دختران فربه [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • کاکاوند.علیرضا نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی مثبت و منفی در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن در ارتباط اضطراب اجتماعی و اختلال خوردن [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]
  • کیامنش.علیرضا نقش هدف ‎های پیشرفت و فرسودگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی: با واسطه‌گری انتظار پیامد و یادگیری خود‌نظم‌جو [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]

م

  • مجدآبادی فراهانی.زهره پرسشنامة معنای زندگی [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]
  • مختارنیا.ایرج تحلیل عاملی تأییدی و اعتباریابی سیاهه خودنظم‎جویی نوجوانان [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • مرادی.مرتضی پنج عامل بزرگ شخصیت و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای حرمت خود [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • مرادی.مرتضی نقش واسطه‌ای خلاقیت فردی در رابطه‌ کنجکاوی با بهزیستی روان‌شناختی و افسردگی [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]
  • مغربی سینکی.حامد اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به مادران دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ فزون‌کنشی بر ارتقای تعامل والد-کودک [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]
  • مومنی.خدامراد اثربخشی ترسیم‎گری گروهی بر کاهش پرخاشگری دانش‌آموزان فزون‌کنش-پرخاشگر [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]

ن

و

  • واحدی.شهرام مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس یادگیری مبتنی بر مسئله و سخنرانی بر هیجان‎های پیشرفت تحصیلی [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]
  • واحدی.شهرام اثربخشی مداخله‏ های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل‏ ورزی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 50 - زمستان سال 1395]
  • وزیری.شهرام سهم معنای زندگی‌ و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در راهبردهای مقابله با درد [ دوره13, شماره 52 - تابستان سال 1396]

ی

  • یارمحمدیان.احمد مقایسه تحمل درماندگی و ترس از مسخره شدن در همشیرهای کودکان با و بدون اختلال طیف درخودماندگی [ دوره13, شماره 51 - بهار سال 1396]
  • یوسفی.فریده نقش واسطه ای فرایندهای نظام خود و هیجان های تحصیلی در رابطه بین محیط حامی خودپیروی و درگیری تحصیلی [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1395]