نادری نسب.مهدی
تاثیر شکل گیری هویت برند بر ارزش ویژه برند در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
ناظمی.منیره
ساخت کارت امتیازی متوازن برای شرکت برق منطقهای با استفاده از روش دلفیفازی و فرآیند تحلیلشبکه
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
نایب زاده.شهناز
اولویتبندی ترجیحات مشتریان پروازهای داخلی به کمک تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
نجفی.امیر
بررسی انطباق مبتنی بر ارزش فرآیند فروش در روابط فروشنده و خریدار با توجه به گرایش دانشی فروشنده در شرکت های B2B با تمرکز بر شرکت ایران ترانسفو
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
نحفوند دریکوندی.علی
بررسی تأثیر هوش عاطفی بر رضایت شغلی از طریق چابکی سازمانی با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]