م

  • ماجدی.نیما تعیین راهبردهای ورزش همگانی در ایران [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • محمدی.حامد سنجش وضعیت و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نهادینه شدن اخلاق اداری [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • محمدی.مهدی تعیین روابط ساختاری و رتبه بندی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه در شرکت‌های دانش بنیان حوزه زیست فناوری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • مدبرنیا.یاسمن ارائه مدل رفتاری مشتریان در میزان پذیرش و شیوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با توسعه و تحلیل تئوری UTAUT [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • مرجانی.محمدرضا بررسی رابطه بین مؤلفه‌های تاب‌آوری سازمانی با موفقیت و تداوم کسب و کار بانک‌ها [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • مکوندی.فواد واکاوی مفهوم انرژی سازمانی وطراحی مدل فرآیندآزادسازی آن در سازمان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • منصوری موید.فرشته بررسی رضایتمندی ارتباطی مشتریان [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • موسی خانی.مرتضی توسعه پایدار اجتماعی در سطح ایران و جهان: با رویکرد داده کاوی [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • مهربان.سارا تأثیر تناسب خودپنداره، ذهنی کارکردی و تعلق عاطفی بر وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • میر.علی طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانک‌ها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]