عاشوری.هایده
نقش میانجی تابآوری روانشناختی در رابطه میان کیفیت تدریس با اشتیاق به تحصیل دانش آموزان
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
عبدالله زادگان.آناهیتا
نقش میانجی تابآوری روانشناختی در رابطه میان کیفیت تدریس با اشتیاق به تحصیل دانش آموزان
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
عبداللهی.حسین
شناسایی و اولویت بندی نیازهای دانشجویان در عناصر برنامهدرسی دروس عمومی
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
عزیزی.یعقوب
شناسایی و اولویت بندی نیازهای دانشجویان در عناصر برنامهدرسی دروس عمومی
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
عصاره.علیرضا
شناسایی ویژگیهای برنامه درسی مسألهمحور درس ریاضی دوره ابتدایی با رویکرد کیفی
[
دوره12,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
عضدالملکی.سودابه
اقدام پژوهی :چگونه میتوانم با توجه به کاربرد دستسازهها عملکرد تحصیلی کودکان با اختلال کاستی توجه و تمرکز(آهسته گام) را افزایش دهم
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
عقیلی.رمضان
تبیین تربیت منش ارسطویی با تأکید بر آرای کریستین کریستینسن
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
علی اکبری.منا
بکارگیری تکنیک دیمتل در شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش در مراکز فنی حرفهای غرب استان مازندران
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
علی عسگری.مجید
ویژگیهای برنامه درسی سواد انتقادی با رویکرد روییدنی برای دانش آموزان متوسطه
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
علیزاده.سعید
واکاوی ابعاد و مولفههای شایستگیهای پژوهشی معلمّان از نظر صاحب نظران و خبرگان خارجی و داخلی: یک پژوهش کیفی
[
دوره12,
شماره
1
- تابستانسال
1401]