ع

  • عاشوری.هایده نقش میانجی تاب‌آوری روانشناختی در رابطه میان کیفیت تدریس با اشتیاق به تحصیل دانش آموزان [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • عبدالله زادگان.آناهیتا نقش میانجی تاب‌آوری روانشناختی در رابطه میان کیفیت تدریس با اشتیاق به تحصیل دانش آموزان [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • عبداللهی.حسین شناسایی و اولویت بندی نیاز‌های دانشجویان در عناصر برنامه‌درسی دروس عمومی [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • عزیزی.یعقوب شناسایی و اولویت بندی نیاز‌های دانشجویان در عناصر برنامه‌درسی دروس عمومی [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • عصاره.علیرضا شناسایی ویژگی‌های برنامه درسی مسأله‌محور درس ریاضی دوره ابتدایی با رویکرد کیفی [ دوره12, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • عضدالملکی.سودابه اقدام پژوهی :چگونه می‌توانم با توجه به کاربرد دست‌سازه‌ها عملکرد تحصیلی کودکان با اختلال کاستی توجه و تمرکز(آهسته گام) را افزایش دهم [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • عقیلی.رمضان تبیین تربیت منش ارسطویی با تأکید بر آرای کریستین کریستینسن [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • علی اکبری.منا بکارگیری تکنیک دیمتل در شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش در مراکز فنی حرفه‌ای غرب استان مازندران [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • علی عسگری.مجید ویژگی‌های برنامه درسی سواد انتقادی با رویکرد روییدنی برای دانش آموزان متوسطه [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • علیزاده.سعید واکاوی ابعاد و مولفه‌های شایستگی‌های پژوهشی معلمّان از نظر صاحب نظران و خبرگان خارجی و داخلی: یک پژوهش کیفی [ دوره12, شماره 1 - تابستان سال 1401]