ا

  • اسلامی.عطا عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • امیدی.فریدون تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • اندرواژ.لیلا ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

آ

  • آسایش.فرزاد بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • آسایش.فرزاد واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • آسایش.فرزاد تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

ب

  • بالو.رضا بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • بالو.رضا تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

پ

  • پارت.پانته آ تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرف‌کننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (مطالعه موردی: برند اپل) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • پوراشرف.یاسان‌اله عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • پیش فنگ.تکتم عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

ت

  • ترکیان تبار.منصور واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • تقوایی یزدی.مریم تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرف‌کننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (مطالعه موردی: برند اپل) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]

ج

  • جعفری.بهزاد تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • جوکار.علی اکبر تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

ح

  • حسن زاده.محمد نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حسین پور.محمد ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حسینی.سید رسول بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • حسینی.سید محمد رضا رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • حقیقی.محمد نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • حکیم پور.حسین ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

خ

  • خاندوزی.بزرگمهر بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • خداداد حسینی.سید حمید تأثیر تعداد ورودی‌ گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • خورشیدوند.حسین واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • خیزاب.ریحانه رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

ر

  • رجوعی.مرتضی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • رحمانپور.پروین تاثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • رکابدار.قاسم تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • روستا.علیرضا تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

س

  • سعیدی.پرویز بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • سمیعی.روح اله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • سیاری.مریم نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

ش

  • شادنوش.نصرت اله ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • شجاعی.سامره بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

ص

  • صالحی.علی نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • صفائی.احسان عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

ع

  • عرب.علی بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • عسکری.محمد هادی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • عسگری.حسین بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]

غ

  • غفوری.معصومه ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • غیور.سید مرتضی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

ف

  • فاضلی ویسری.الهام بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • فاضلی ویسری.مهران تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • فردوسی.ابوافضل عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]

ک

  • کاوسى.ندا درک محیط بازاریابی دیجیتال با KPI و تجزیه و تحلیل وب در محیط خدمات سلامت. [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • کرامتی.محمدعلی ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • کرد.نظاره بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]

م

  • مالکی.مجتبی تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • محمودزاده.مهدی ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • معروفی.فخرالدین طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • مقدس شرق.عمار بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • منتظری.زینب رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • مهران.الناز تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • میر.علی طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]

ن

  • ناروئی.بهمن ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • نظری.حبیبه بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • نمامیان.فرشید طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • نوراللهی سلامت.مهدی تأثیر تعداد ورودی‌ گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]

و

  • ولی پور.پیمان تاثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • ولی پور.پیمان نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]