ابتکاری.محمدحسین
نقش امید به آینده، برنامه ریزی مطالعه و رضایتمندی از امکانات آموزشی در افت تحصیلی دانشجویان
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
ابوالمعالی.خدیجه
تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس توانایی حل مساله با میانجی گری تاب آوری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
احقر.قدسی
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
احمدی.سیروس
نقش امید به آینده، برنامه ریزی مطالعه و رضایتمندی از امکانات آموزشی در افت تحصیلی دانشجویان
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
ادیب.یوسف
سهم مولفههای کیفیت تجارب یادگیری در پیشبینی کیفیت زندگی کلاسی
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
اعرابیان.اقدس
تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس توانایی حل مساله با میانجی گری تاب آوری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
امیری.مجید
بررسی تاثیر برنامه درسی فلسفی بر مهارتهای تفکر اقدام پژوهی کودکان
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
ایمانی.هما
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
ایمن خواه.فهیمه
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با روش قصهگویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانشآموزان پرخاشگر
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
آ
آزادیکتا.مهرناز
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افزایش میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
آزموده.معصومه
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشجو-معلمان بر اساس هوش اخلاقی و عادتهای مطالعه
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
بارانی.کبری
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اضطراب اجتماعی و سازگاری اجتماعی پسران دبیرستانی شهر کرمان
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
بخشی پور.عباس
پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
بدری.رحیم
سهم مولفههای کیفیت تجارب یادگیری در پیشبینی کیفیت زندگی کلاسی
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
بیچرانلو.عبدالله
نقش آموزههای تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
ت
تقوی مقدم.علی
رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
تقی زاده.هادی
مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
ج
جعفری هرندی.رضا
تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
جلیلی.راضیه
تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
جهان.}واد
تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
جهان.}واد
بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانشآموزان دوره متوسطهی اول
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
چ
چراغعلی.مرضیه
بررسی عوامل موثر بر اخلاق پژوهشی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت معصومه استان قم
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
ح
حافظیان.مریم
بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
حافظیان.مریم
بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
حبیبی رامیانی.الهه
سهم مولفههای کیفیت تجارب یادگیری در پیشبینی کیفیت زندگی کلاسی
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
حسین خانزاده.عباسعلی
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با روش قصهگویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانشآموزان پرخاشگر
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
حسینی هفشجانی.تورج
بررسی مقایسهای اثربخشی روشهای تدریس بدیعهپردازی و حلمسئله بر خلاقیت و رضایت دانشآموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
حسینی.سیده بتول
بررسی اثربخشی برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بر افزایش مهارت های اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
حیدری ارجلو ( نویسنده اول).حوریه
اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
خ
خاکره.فتانه
تحلیل سؤالهای آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آنها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
خانجانی.زینب
پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
ر
رضوی نعمت اللهی.ویدا
نقش پایگاه هویت تحصیلی و جهت گیری هدف در پیش بینی راهبردهای فراشناختی یادگیری خودتنظیمی
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
ز
زین الدینی میمند.زهرا
نقش پایگاه هویت تحصیلی و جهت گیری هدف در پیش بینی راهبردهای فراشناختی یادگیری خودتنظیمی
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
زین الدینی میمند.زهرا
مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
س
سامری.مریم
رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
سف نراقی.مریم
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
سلطانی.امان ا...
نقش پایگاه هویت تحصیلی و جهت گیری هدف در پیش بینی راهبردهای فراشناختی یادگیری خودتنظیمی
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
ش
شعبانی.محمد
بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانشآموزان دوره متوسطهی اول
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
شفیع آبادی.عبدالله
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر بهزیستی روانشناختی و مولفه های آن در بیماران همودیالیزی
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
شهبازیان خونیق.آرش
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشجو-معلمان بر اساس هوش اخلاقی و عادتهای مطالعه
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
ص
صائمی.حسن
طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
ط
طاهر.محبوبه
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با روش قصهگویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانشآموزان پرخاشگر
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
ع
عبدلی.جواد
رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
عشقی پور.حمید رضا
نقش آموزههای تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
علمردانی.سجاد
رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
علی پور.محسن
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشجو-معلمان بر اساس هوش اخلاقی و عادتهای مطالعه
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
ف
فتحی واجارگاه.کورش
طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
فرجی.زینب
تحلیل سؤالهای آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آنها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
فرزاد.ولی الله
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر بهزیستی روانشناختی و مولفه های آن در بیماران همودیالیزی
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
فضل الهی قمشی.سیف اله
رابطه معنویت در کار با عملکرد سازمانی معلمان بر اساس مؤلفههای مدل اچیو
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
فکری.کاترین
اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
فلاح سراوانی.هما
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با روش قصهگویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانشآموزان پرخاشگر
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
فوادیان.سعیده
رابطه سبکهای فرزند پروری و ابعاد کمال گرایی والدین با انگیزش تحصیلی فرزندان آنها در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دامغان
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
فیاض.ابراهیم
نقش آموزههای تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
ق
قنبری.مهدی
بررسی مقایسهای اثربخشی روشهای تدریس بدیعهپردازی و حلمسئله بر خلاقیت و رضایت دانشآموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
محمد داودی.امیرحسین
بررسی عوامل موثر بر اخلاق پژوهشی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت معصومه استان قم
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
مرادی.امیر
بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانشآموزان دوره متوسطهی اول
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
مشفقی.نزهت الزمان
بررسی نقش تعدیل کنندگی ایدئولوژی اخلاقی در رابطه بین رهبری اخلاقی، عدالت سازمانی با دلبستگی شغلی
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
مصطفائی.سید محمد رضا
تحلیل سؤالهای آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آنها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
ملکیان.فرامرز
تحلیل سؤالهای آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آنها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
منظری توکلی.حمدا....
مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن
[
دوره13,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
موسوی.ستاره
بررسی تاثیر برنامه درسی فلسفی بر مهارتهای تفکر اقدام پژوهی کودکان
[
دوره13,
شماره
54
- بهارسال
1397]
میر شاه جعفری.سید ابراهیم
تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
میرلوحی.هاجر سادات
بررسی نقش تعدیل کنندگی ایدئولوژی اخلاقی در رابطه بین رهبری اخلاقی، عدالت سازمانی با دلبستگی شغلی
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
ن
نادی.محمدعلی
بررسی نقش تعدیل کنندگی ایدئولوژی اخلاقی در رابطه بین رهبری اخلاقی، عدالت سازمانی با دلبستگی شغلی
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
ناصری.الهه
پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
ه
هاشمی.سیداحمد
بررسی اثربخشی برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بر افزایش مهارت های اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
ی
یاسائی سکه.معصومه
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر بهزیستی روانشناختی و مولفه های آن در بیماران همودیالیزی
[
دوره13,
شماره
55
- تابستانسال
1397]
یوسفی.فرزانه
نقش پایگاه هویت تحصیلی و جهت گیری هدف در پیش بینی راهبردهای فراشناختی یادگیری خودتنظیمی
[
دوره13,
شماره
53
- زمستانسال
1396]