صفحه اصلی
درباره سند
تماس با ما
ثبت نام
ورود
درخواست سامانه
عنوان / کلیدواژه / DOI / DOR
نویسنده
نشریه
پژوهش های یاددهی و یادگیری (پژوهشنامه تربیتی سابق)
موضوع نشریه
همه
--- علوم انساني ---
تاریخ
زبان و ادبیات
علوم سیاسی
علوم اجتماعی
علوم قرآن و حدیث
اخلاق
ادیان، مذاهب و عرفان
فلسفه و کلام
فقه و حقوق
روانشناسی
علوم تربیتی
کتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی
تربیت بدنی
جغرافیا
اقتصاد
حسابداری
مالی
مدیریت
زبان انگلیسی
روانشناسی سلامت
فلسفه
جامعه شناسی
--- حوزوی ---
--- هنر و معماری ---
معماری
--- دامپزشکی ---
علوم دامی
--- کشاورزی ---
بیماری گیاهان
مدیریت کشاورزی
علوم و فناوری کشاورزی
--- علوم پایه ---
ریاضی
زیست شناسی
--- فنی و مهندسی ---
برق و کامپیوتر
برق
برق، کامپیوتر و مکانیک
مهندسی عمران
مهندسی کامپیوتر
موضوع مقالات
همه
شماره
سال
دوره
صفحه
عملگر منطقی
فیلد جستجو
فیلد جستجو
همه
عنوان
کلیدواژه
DOI
DOR
نویسنده
جستجو
پیشرفته
صفحه اصلی
نمایه نویسندگان
همه
آ
ا
ب
پ
ت
ث
ج
چ
ح
خ
د
ذ
ر
ز
ژ
س
ش
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
ف
ق
ک
گ
ل
م
ن
و
ه
ی
همه
دوره ها
دوره
20
دوره
19
دوره
18
دوره
17
دوره
16
دوره
15
دوره
14
دوره
13
دوره
12
دوره
11
دوره
10
دوره
9
دوره
8
دوره
7
دوره
6
دوره
5
دوره
4
دوره
3
دوره
2
دوره
1
ف
فتحی آذر.اسنکندر
تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان
[
دوره
1,
شماره
0
-
زمستان
سال
1382]
فدوی.محبوبه سادات
بررسی رابطه بین جو سازمانی و میزان اعتماد در محیط مدارس
[
دوره
1,
شماره
3
-
تابستان
سال
1384]
فرج الهی.مهران
بررسی اهمیت آموزش به بیمار از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
[
دوره
1,
شماره
2
-
بهار
سال
1384]
فرهادی راد.حمید
بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان
[
دوره
1,
شماره
0
-
زمستان
سال
1382]
فقیهی.علی رضا
بازشناسی کیفی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه
[
دوره
1,
شماره
0
-
زمستان
سال
1382]
فکری.کاترین
پیامهای مشاوره ای حافظ
[
دوره
1,
شماره
2
-
بهار
سال
1384]
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
صفحه اصلی
نقشه سایت
تماس با ما
حقوق این وبسایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر
©
1403-1400
صفحه اصلی
|
عضویت/ ورود
|
درباره سند
|
تماس با ما
|
[English]
[العربية]
[en]
[ar]
IAU
عضویت/ ورود