ابراهیمی.سارا
پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
احدی.حسن
مقایسه اثربخشی فنون شناختی – رفتاری، دارو درمانی و ترکیب آنها (دارودرمانی و شناختی رفتاری) در درمان اختلال وسواس فکری و عملی
[
دوره1,
شماره
2
- بهارسال
1384]
احراری.غفور
تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
احمدی ممکانی.حمیرا
بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبکهای تفکر با اهداف تکلیف در دانشآموزان
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
احمدی.تهمینه
نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
اسدزاده.حسن
مقایسهی اثربخشی آموزش گروهی فراشناخت ولز و مدیریت شناختی و رفتاری استرس بر اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
اکبری زردخانه.سعید
شیوههای مواجهه با تعارض در بین والدین دانشآموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روانشناختی
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
اکبری زردخانه.سعید
شیوههای مواجهه با تعارض در بین والدین دانشآموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روانشناختی
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
اکبری.مهدی
تبیین آثار برنامه درسی پنهان مدارس و ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آثار منفی و افزایش آثار مثبت
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
الله کرمی.آزاد
نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
امیری.مجید
آسیب شناسی برنامهدرسی هنر در بعدهای طراحی،فعالیتهای یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]
انصاریان.فهیمه
بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران
[
دوره1,
شماره
0
- زمستانسال
1382]