ا

  • ابراهیمی.سارا پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • احدی.حسن مقایسه اثربخشی فنون شناختی – رفتاری، دارو درمانی و ترکیب آنها (دارودرمانی و شناختی رفتاری) در درمان اختلال وسواس فکری و عملی [ دوره1, شماره 2 - بهار سال 1384]
  • احراری.غفور تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • احمدی ممکانی.حمیرا بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • احمدی.تهمینه نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • اسدزاده.حسن مقایسه‌ی اثربخشی آموزش گروهی فراشناخت ولز و مدیریت شناختی و رفتاری استرس بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • اکبری زردخانه.سعید شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روانشناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • اکبری زردخانه.سعید شیوه‌های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش‌آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان‌شناختی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • اکبری.مهدی تبیین آثار برنامه درسی پنهان مدارس و ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آثار منفی و افزایش آثار مثبت [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • الله کرمی.آزاد نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • امیری.مجید آسیب شناسی برنامه‌درسی هنر در بعدهای طراحی،فعالیت‌های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]
  • انصاریان.فهیمه بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران [ دوره1, شماره 0 - زمستان سال 1382]