س

  • سادات جعفر طباطبایی.تکتم تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • سادات جعفر طباطبایی.سمانه تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • سادات جعفری طباطبایی.تکتم تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • ساداتی کیادهی.سید مرتضی شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • سامی.رقیه کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • سعیدی.فرهاد مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • سلامی.نیکا اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • سلیمانیان.علی اکبر پیش بینی خشونت خانگی بر اساس عملکرد خانواده و سطح تمایزیافتگی خود با نقش واسطه ای ناگویی هیجانی در زنان مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بجنورد [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • سواری.کریم نقش پیوند با طبیعت و همدلی محیطی در سازگاری با مدرسه [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • سورانی.رضا اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]