س

  • سالاریان.فرانک ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [ دوره15, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • سپاه منصور.مژگان اثر بخشی آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [ دوره15, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • سعادتی شامیر.ابوطالب ارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • سلطانی.امان ا... بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [ دوره15, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • سلیمانیان.علی اکبر اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [ دوره15, شماره 62 - بهار سال 1399]