احمدی.کیومرث
بررسی پیامدهای استقرار نظام خودتوانمندسازی منابعانسانی در سازمانهایدولتی ایران
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
اسکندرلی.طاهر
ارزیابی پیش بینیهای مدیریت در گزارشهای توجیهی افزایش سرمایه شرکتها
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
افشارکاظمی.محمدعلی
بررسی تاثیر فعالیت های فرهنگی مدیران در تقویت رفتارهای دینی کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
افشارکاظمی.محمدعلی
بررسی تأثیر مدیریت فرهنگ سازمانی بر تغییرات رفتاری کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی کشور
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
امیرنژاد.قنبر
شناسایی و اولویت بندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز در صنعت نفت در راستای تحقق توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
ب
بهمئی.لیلا
ارائه مدلی به منظور تربیت مدیران خلاق: مطالعه موردی شرکت پتروشیمی عسلویه
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
پ
پناهی.چنگیز
بررسی تاثیر فعالیت های فرهنگی مدیران در تقویت رفتارهای دینی کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
پناهی.چنگیز
بررسی تأثیر مدیریت فرهنگ سازمانی بر تغییرات رفتاری کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی کشور
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
ح
حسین پور.محمد
ارائه مدلی به منظور تربیت مدیران خلاق: مطالعه موردی شرکت پتروشیمی عسلویه
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
حسین پور.محمد
الگوی شایستگیهای حرفه ای اعضا هیات علمی با رویکرد کارآفرینی در دانشگاهها
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
ر
ربیعی منفرد.نیلوفر
ارائه مدلی به منظور تربیت مدیران خلاق: مطالعه موردی شرکت پتروشیمی عسلویه
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
رستم زاده.رضا
اعتبار سنجی الگوی تاب آوری سازمانی در شبکه بانکداری در شرایط تحریم مطالعه موردی: (بانک توسعه صادرات ایران)
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
ش
شافعی.رضا
بررسی و شناسایی عوامل علّی، زمینهای و مداخله گر مؤثر بر ارتقاء رضایتمندی مشترکین شرکتهای توزیع برق کشور
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
شتابان.سحر
عوامل فرهنگی مؤثر بر توسعه معماری و شهرسازی در کلان شهر تهران
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
ص
صلواتی.عادل
بررسی پیامدهای استقرار نظام خودتوانمندسازی منابعانسانی در سازمانهایدولتی ایران
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
صلواتی.عادل
بررسی و شناسایی عوامل علّی، زمینهای و مداخله گر مؤثر بر ارتقاء رضایتمندی مشترکین شرکتهای توزیع برق کشور
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
ط
طهماسبی.نرگس
نقش میانجی اشتیاق شغلی و اعتماد سازمانی در رابطه بین فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی معلمان مدارس سما استان فارس
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
ق
قاسمی.محمد
بررسی نقش روابط عمومی بر تکریم و کسب رضایت ارباب رجوع در عملکرد شرکت صبانت در ایام پاندمی کرونا
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
قدمی.محسن
بررسی تأثیر مدیریت فرهنگ سازمانی بر تغییرات رفتاری کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی کشور
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
قدمی.محسن
بررسی تاثیر فعالیت های فرهنگی مدیران در تقویت رفتارهای دینی کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
قره خانی.محسن
بررسی پیامدهای استقرار نظام خودتوانمندسازی منابعانسانی در سازمانهایدولتی ایران
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
ک
کرراهی مقدم.سیروس
شناسایی و اولویت بندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز در صنعت نفت در راستای تحقق توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
م
معمارزاده طهران.غلامرضا
شناسایی و اولویت بندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز در صنعت نفت در راستای تحقق توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
مکوندی.فؤاد
شناسایی و اولویت بندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز در صنعت نفت در راستای تحقق توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
موسوی زاده.سید نوید
بررسی نقش روابط عمومی بر تکریم و کسب رضایت ارباب رجوع در عملکرد شرکت صبانت در ایام پاندمی کرونا
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
موسوی.سید محمد
الگوی شایستگیهای حرفه ای اعضا هیات علمی با رویکرد کارآفرینی در دانشگاهها
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
مهر علیزاده.یداله
الگوی شایستگیهای حرفه ای اعضا هیات علمی با رویکرد کارآفرینی در دانشگاهها
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
ن
نجف بیگی.رضا
بررسی تاثیر فعالیت های فرهنگی مدیران در تقویت رفتارهای دینی کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
نجف بیگی.رضا
بررسی تأثیر مدیریت فرهنگ سازمانی بر تغییرات رفتاری کارکنان سازمانها و نهادهای فرهنگی کشور
[
دوره3,
شماره
5
- بهارسال
1391]
نصیرزاده.مژده
شناسایی و اولویت بندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز در صنعت نفت در راستای تحقق توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]
نعامی.عبداله
ترسیم نقشه ارزش ذهنی مشتریان ایرلاین های ایران در مصرف نوشیدنی حین پرواز با روش زیمت
[
دوره3,
شماره
6
- پاییزسال
1391]