م

  • معظمی.مجتبی ارایه و ارزیابی مولفه ها و شاخص ها ی رفتاری موثر در اعتباربخشی فرهنگی در صنایع فرهنگی [ دوره4, شماره 8 - پاییز سال 1392]
  • مقبول کل تپه.نرگس بررسی تاثیر سودمندی و ارزش اجتماعی ادراک شده بر رفتار خرید مشتریان آنلاین (مورد مطالعه: استارت آپ خرده فروشی اینترنتی مدیسه) [ دوره4, شماره 7 - بهار سال 1392]
  • منیری.سید علی ارایه و ارزیابی مولفه ها و شاخص ها ی رفتاری موثر در اعتباربخشی فرهنگی در صنایع فرهنگی [ دوره4, شماره 8 - پاییز سال 1392]
  • میرسپاسی.ناصر تاثیر ویژگی‌های شخصیتی، روحیه و وابستگی نسلی بر عملکرد کارکنان [ دوره4, شماره 8 - پاییز سال 1392]