م

  • محمدی سیجانی.فاطمه تبیین نقش «مخاطب محوری» در بهبود و ارتقاء عملکرد خبرگزاری‌های مجازی [ دوره2, شماره 4 - پاییز سال 1390]
  • محمدی.فاطمه پیش بینی فرسودگی شغلی براساس شفقت ورزی به خود و تحمل ابهام کارکنان فروشگاهی [ دوره2, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • منظری توکلی.حمداله بررسی تأثیر قدرت مدیریتی بر تعهد عاطفی کارکنان (مورد بررسی: مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان فارس) [ دوره2, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • منظری توکلی.علیرضا بررسی تأثیر قدرت مدیریتی بر تعهد عاطفی کارکنان (مورد بررسی: مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان فارس) [ دوره2, شماره 3 - بهار سال 1390]
  • موسوی.سید محمد الگوی شایستگی‌های حرفه‌ای اعضا هیات علمی با رویکرد کارآفرینی در دانشگاه‌ها [ دوره2, شماره 4 - پاییز سال 1390]
  • مهر علیزاده.یداله الگوی شایستگی‌های حرفه‌ای اعضا هیات علمی با رویکرد کارآفرینی در دانشگاه‌ها [ دوره2, شماره 4 - پاییز سال 1390]
  • مهرعلی زاده.یداله تحلیل عاملی عوامل مؤثر در ایجاد الگوی شایستگی مدیران برای مدارس کارآفرینانه [ دوره2, شماره 4 - پاییز سال 1390]