ا

  • احمدی زاد.آرمان مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • اخوان قالیباف.مهدیه بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روان‌شناختی و کارآفرینی سازمانی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • امیرکبیری.علیرضا عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • ایزانلو.زینب نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روان‌شناختی و کارآفرینی سازمانی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]

ب

  • بابایی زگیلکی.محمدعلی مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • باقرزاده.مرتضی بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • باقری.فاطمه عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • بخشی زاده.علیرضا بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • برزگر.بهروز عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]

ج

  • جووری.بهنوش نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]

ح

  • حمیدی زاده.محمدرضا تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش‌بندی بازار صنعت پتروشیمی [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • حیدری.حسینعلی الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]

خ

  • خلیلی.جواد روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • خیرمند.مرضیه شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]

ر

  • ربیعی مندجین.محمدرضا بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • رحیم پور.مهین مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • رضایی.علی شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]

ز

  • زمردیان.غلامرضا بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]

ش

  • شادنوش.نصرالله عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • شجاعی.امیرعباس مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • شریفی.احسان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • شریفی.روح اله تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش‌بندی بازار صنعت پتروشیمی [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • شعبانی بهمند.مرضیه بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]

ص

  • صالحی صدقیانی.جمشید رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • صالحی.سمیه شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • صدیقی زاده.علی مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • صراف.فاطمه بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]

ع

  • علی نژاد.علیرضا روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • غیاث آبادی فراهانی.مریم بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]

ف

  • فراقیان.حمید شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • فیض اللهی.صادق الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]

ق

  • قاسم زاده.فاطمه رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • قاسمی نژاد علی آبادی.یاسر رویکرد مدل‌سازی تفسیری ـ ساختاری به‌منظور ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • قهرمانی قاجار.سوسن نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]

ک

  • کردلویی.حمید رضا ویژگی‌های کمیته حسابرسی و کیفیت صورت‌های مالی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • کرکه آبادی.زینب مدیریت هماهنگ منطقه‌ای راهکار ایجاد تعادل فضایی در نظام شهری منطقه شهری تهران [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • کریمی.الهام الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • کوکبی.صدریه تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینه‌های نمایندگی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]

گ

  • گلچین.زهرا تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینه‌های نمایندگی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]

م

  • محمدی پور.مجتبی بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • ممبینی.حسین بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمع‌های تجاری [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • موسوی.سیدمجتبی عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • مومنی.احسان بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی عوامل روان‌شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل‌های کلان‌شهر تهران [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]
  • میرغفاری.سیدرضا مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]

ن

  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • نقدی.بهمن بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1396]

ی

  • یزدانی موحد.محمدحسن شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • یزدانی.ناصر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • یوسفی.وحید ویژگی‌های کمیته حسابرسی و کیفیت صورت‌های مالی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]