اسمعیلی.هدی
نحوه عملکرد سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک تجارت استان تهران
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
آ
آسمانی کلجاهی.حامد
ارزیابی و انتخاب مناسب ترین سیستم های مدیریت انبارداری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: مدیریت انبارهای مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز)
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
ب
بوداقی.حسین
عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
ج
جمشیدیاوانکی.مینا
بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
جمشیدیاوانکی.مینا
تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران)
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
خ
خیری.بهرام
عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
ز
زند نامدار.فرانک
تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران)
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
س
سردار.سهیلا
بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
سلیمانزاده.مینا
طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
ق
قاسمی.بهروز
بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]
ه
هژبریان.سارا
بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1392]