ا

  • امیرشاهی.میر احمد شناسایی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند در شرکت های بیمه دولتی در ایران [ المجلد 2, العدد 1 - ربيع السنة 1386]
  • امیرشاهی.میر احمد بررسی میزان ملیت گرایی مصرف کنندگان در صنعت لوازم خانگی کوچک در ایران [ المجلد 2, العدد 2 - الخريف السنة 1386]

ح

  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید [ المجلد 2, العدد 1 - ربيع السنة 1386]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط کاری با عملکرد و رضایت شغلی فروشندگان و نقش مدل رفتاری ASB در فروش [ المجلد 2, العدد 2 - الخريف السنة 1386]

س

  • سعیدنیا.حمیدرضا جایگاه یابی یک محصول در صنعت لوازم خانگی با استفاده از تکنیک نقشه ادراکی مصرف کنندگان [ المجلد 2, العدد 1 - ربيع السنة 1386]
  • سفیانیان.معصومه شناسایی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند در شرکت های بیمه دولتی در ایران [ المجلد 2, العدد 1 - ربيع السنة 1386]

ع

  • عبدالوند.مهری ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه) [ المجلد 2, العدد 2 - الخريف السنة 1386]
  • عطاالهی.پروانه ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو [ المجلد 2, العدد 2 - الخريف السنة 1386]
  • علیزاده مشکانی.فتانه ارائه الگوی موثر بازاریابی در شرکت های بیمه در ایران [ المجلد 2, العدد 1 - ربيع السنة 1386]

ف

  • فیروزیان.مریم جایگاه یابی یک محصول در صنعت لوازم خانگی با استفاده از تکنیک نقشه ادراکی مصرف کنندگان [ المجلد 2, العدد 1 - ربيع السنة 1386]

م

  • محمدنیا.علی ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه) [ المجلد 2, العدد 2 - الخريف السنة 1386]
  • محمدی.محسن طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده [ المجلد 2, العدد 2 - الخريف السنة 1386]
  • مختاران.ماهرخ بررسی و تحلیل دلایل عدم استقبال از کارت های ATM و ارایه مدلی مناسب جهت استفاده بیشتر از این نوع کارت ها [ المجلد 2, العدد 1 - ربيع السنة 1386]
  • مظهری.شادی بررسی میزان ملیت گرایی مصرف کنندگان در صنعت لوازم خانگی کوچک در ایران [ المجلد 2, العدد 2 - الخريف السنة 1386]
  • معتمدی.نگار بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید [ المجلد 2, العدد 1 - ربيع السنة 1386]