حاجی پور عبایی.نجمه
اعتبار سنجی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه¬های کرمان)
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
ز
زین الدینی میمند.زهرا
اعتبار سنجی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه¬های کرمان)
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
س
سعادتمند.زهره
تحلیل مراحل گفتگو و پرسشگری در سیره امام علی(ع) و دلالت های تربیتی آن
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
ط
طوفان فرد. خدیجه
تحلیل مراحل گفتگو و پرسشگری در سیره امام علی(ع) و دلالت های تربیتی آن
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
ع
عطایی فر. ربابه
پیش بینی مکانیسمهای دفاعی بر اساس طرحوارههای ناساگار اولیه و سبکهای دلبستگی در دانشجویان
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
ف
فراقی.قادر
تبیین نقش محیط و نقش معلم و دانشآموز در یادگیری بر اساس مبانی معرفتشناختی علوم اعصاب تربیتی
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
فرمهینی فراهانی.محسن
تبیین نقش محیط و نقش معلم و دانشآموز در یادگیری بر اساس مبانی معرفتشناختی علوم اعصاب تربیتی
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
ک
کامیابی.میترا
اعتبار سنجی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه¬های کرمان)
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
کلهرنیا گل کار.مریم
پیش بینی مکانیسمهای دفاعی بر اساس طرحوارههای ناساگار اولیه و سبکهای دلبستگی در دانشجویان
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
م
مسعودی.مریم
اعتبار سنجی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه¬های کرمان)
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
میرزا محمدی.محمد حسن
تبیین نقش محیط و نقش معلم و دانشآموز در یادگیری بر اساس مبانی معرفتشناختی علوم اعصاب تربیتی
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
ن
نظری.مهرناز
پیش بینی مکانیسمهای دفاعی بر اساس طرحوارههای ناساگار اولیه و سبکهای دلبستگی در دانشجویان
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]
و
واعظی.حسین
تحلیل مراحل گفتگو و پرسشگری در سیره امام علی(ع) و دلالت های تربیتی آن
[
المجلد 3,
العدد
1
- الخريفالسنة
1403]