ح

  • حمدی.کریم ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی: یک مطالعه کیفی در شرکت‌های صنایع غذایی [ المجلد 15, العدد 37 - ربيع السنة 1403]

ق

  • قاسم زاده سنگرودی.مازیار ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی: یک مطالعه کیفی در شرکت‌های صنایع غذایی [ المجلد 15, العدد 37 - ربيع السنة 1403]

و

  • وهاب زاده منشی.شادان وهاب ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی: یک مطالعه کیفی در شرکت‌های صنایع غذایی [ المجلد 15, العدد 37 - ربيع السنة 1403]