باقرزاده.مرتضی
بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیلگر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران)
[
المجلد 9,
العدد
34
- الصيفالسنة
1396]
باقری.فاطمه
عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395)
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]
بخشی زاده.علیرضا
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمعهای تجاری
[
المجلد 9,
العدد
33
- ربيعالسنة
1396]
برزگر.بهروز
عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
ج
جووری.بهنوش
نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]
ح
حمیدی زاده.محمدرضا
تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخشبندی بازار صنعت پتروشیمی
[
المجلد 9,
العدد
34
- الصيفالسنة
1396]
حیدری.حسینعلی
الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام)
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]
خ
خلیلی.جواد
روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
خیرمند.مرضیه
شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
ر
ربیعی مندجین.محمدرضا
بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیلگر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران)
[
المجلد 9,
العدد
34
- الصيفالسنة
1396]
رضایی.علی
شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
ز
زمردیان.غلامرضا
بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانکها
[
المجلد 9,
العدد
33
- ربيعالسنة
1396]
ش
شادنوش.نصرالله
عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395)
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]
شجاعی.امیرعباس
مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی
[
المجلد 9,
العدد
33
- ربيعالسنة
1396]
شریفی.احسان
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بینالمللی شرکتهای صادراتی ایران
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]
شریفی.روح اله
تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخشبندی بازار صنعت پتروشیمی
[
المجلد 9,
العدد
34
- الصيفالسنة
1396]
شعبانی بهمند.مرضیه
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران)
[
المجلد 9,
العدد
34
- الصيفالسنة
1396]
ص
صالحی صدقیانی.جمشید
رویکرد مدلسازی تفسیری ـ ساختاری بهمنظور ارزیابی و اولویتبندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
صالحی.سمیه
شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
صدیقی زاده.علی
مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی
[
المجلد 9,
العدد
33
- ربيعالسنة
1396]
صراف.فاطمه
بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو)
[
المجلد 9,
العدد
34
- الصيفالسنة
1396]
ع
علی نژاد.علیرضا
روش ترکیبیBSC و VFB-DEAدر محیط فازی جهت طراحی مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ها
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
غیاث آبادی فراهانی.مریم
بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
ف
فراقیان.حمید
شناخت رابطه ی ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی فعالیت های بازاریابی
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
فیض اللهی.صادق
الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام)
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]
ق
قاسم زاده.فاطمه
رویکرد مدلسازی تفسیری ـ ساختاری بهمنظور ارزیابی و اولویتبندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
قاسمی نژاد علی آبادی.یاسر
رویکرد مدلسازی تفسیری ـ ساختاری بهمنظور ارزیابی و اولویتبندی عوامل اصلی موفقیت زنجیره تأمین چابک در صنایع لبنی
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
قهرمانی قاجار.سوسن
نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]
ک
کردلویی.حمید رضا
ویژگیهای کمیته حسابرسی و کیفیت صورتهای مالی
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]
کرکه آبادی.زینب
مدیریت هماهنگ منطقهای راهکار ایجاد تعادل فضایی در نظام شهری منطقه شهری تهران
[
المجلد 9,
العدد
33
- ربيعالسنة
1396]
کریمی.الهام
الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام)
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]
کوکبی.صدریه
تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینههای نمایندگی
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
گ
گلچین.زهرا
تاثیر ساختار مالکیت بر رابطه ی کیفیت اقلام تعهدی و هزینههای نمایندگی
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
م
محمدی پور.مجتبی
بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه)
[
المجلد 9,
العدد
34
- الصيفالسنة
1396]
ممبینی.حسین
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به مجتمعهای تجاری
[
المجلد 9,
العدد
33
- ربيعالسنة
1396]
موسوی.سیدمجتبی
عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی
[
المجلد 9,
العدد
35
- الخريفالسنة
1396]
مومنی.احسان
بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو)
[
المجلد 9,
العدد
34
- الصيفالسنة
1396]
میرابی.وحیدرضا
بررسی عوامل روانشناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتلهای کلانشهر تهران
[
المجلد 9,
العدد
34
- الصيفالسنة
1396]
میرغفاری.سیدرضا
مهندسی ارزش بر مبنای تکنیک TRIZ در صنایع فراساحل نفت و گاز مورد مطالعه: پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی
[
المجلد 9,
العدد
33
- ربيعالسنة
1396]
ن
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان
[
المجلد 9,
العدد
33
- ربيعالسنة
1396]
نقدی.بهمن
بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه)
[
المجلد 9,
العدد
34
- الصيفالسنة
1396]
ی
یزدانی موحد.محمدحسن
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بینالمللی شرکتهای صادراتی ایران
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]
یزدانی.ناصر
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بینالمللی شرکتهای صادراتی ایران
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]
یوسفی.وحید
ویژگیهای کمیته حسابرسی و کیفیت صورتهای مالی
[
المجلد 9,
العدد
36
- شتاءالسنة
1396]