فهرس المقالات مریم خالقی بایگی المقاله 1 - تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر) احد بنار مریم خالقی بایگی امین حبیبی راد مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 2 - تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر) مریم خالقی بایگی احد بنار امین حبیبیراد مدیریت بازاریابی , العدد 24 , السنة 9 , پاییز 1393