فهرست مقالات مریم خالقی بایگی مقاله 1 - تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر) احد بنار مریم خالقی بایگی امین حبیبی راد مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1397 مقاله 2 - تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر) مریم خالقی بایگی احد بنار امین حبیبیراد مدیریت بازاریابی , شماره 24 , سال 9 , پاییز 1393