فهرس المقالات معصومه محمدی المقاله 1 - رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی خداکرم سلیمی فرد معصومه محمدی مدیریت بازاریابی , العدد 32 , السنة 11 , پاییز 1395 المقاله 2 - تحلیل ارتباط میان توانمندسازهای سیستم ساخت انعطافپذیر انسانی در صنایع خودروسازی با استفاده از رویکرد نقشه شناختی فازی 20.1001.1.27169979.1398.13.3.6.1 10.30495/qjopm.2019.668706 غلامرضا جمالی معصومه محمدی مدیریت بهرهوری , العدد 50 , السنة 13 , پاییز 1398